اخبار روز سینما

بازیگران فیلم The Thursday Murder Club مشخص شدند

به تازگی خبر زیر منتشر شده است: بازیگران فیلم پنج شنبه باشگاه قتل تعریف شده است. این فیلم توسط کمپانی سازنده استیون اسپیلبرگ، Amblin Entertainment ساخته شده است.

فیلم باشگاه قتل چهارشنبه این برگرفته از رمانی به همین نام توسط مجری و تهیه کننده تلویزیون بریتانیایی “ریچارد عثمان” است. «عثمان» امروز در پادکست خود این خبر را تایید کرد، بقیه اش سرگرمی است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


بازیگران فیلم پنج شنبه باشگاه قتل

داستان این فیلم درباره گروهی از دوستان مسن در خانه سالمندان است که در حین حل پرونده قتل برای سرگرمی خود را در یک پرونده واقعی می یابند. هلن میرن نقش الیزابت، یک جاسوس بازنشسته، بن کینگزلی در نقش آبراهام، روانپزشک بازنشسته، و پیرس برازنان نقش یک فعال بازنشسته اتحادیه را بازی می کند. مذاکرات برای نقش جویس، چهارمین عضو گروه همچنان ادامه دارد.

بازیگران فیلم پنج شنبه باشگاه قتل

نویسندگی و کارگردانی این فیلم کریس کلمبوس فیلمبرداری این فیلم که بر عهده دارد قرار است از اواخر خرداد آغاز و تا شهریور ادامه داشته باشد. او کارگردانی فیلم‌های معروفی چون «کلمبوس»، «تنها در خانه»، «مرد دوبلین» و «هری پاتر» را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازیگران پنج شنبه باشگاه قتل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا