اخبار تهران

قیمت‌های خرید شهرداری تهران ازچین مشخص است

به گزارش بازار، پرویز سروری صبح امروز در تذکر قبل از دستورش در جلسه شورای شهر تهران گفت که متاسفانه برخی از دوستان مطالب خود را از سایت ها و گروه های اصلاح طلب و معاند می گیرند. یکی اگر رسانه ها را مطالعه می کردید متوجه می شدید که تیتر از معنای مصاحبه دور است و در آن مصاحبه تاکید کردم که توافق ایران و چین بر اساس محرمانه بودن برخی بندها و توافق طرفین بوده است. آنها بر اساس محرمانگی هستند و انتشار آنها می تواند به روابط آسیب بزند و اتفاقی که افتاده این است که عده ای وارد کانال هایی شده اند که می خواهند به منافع کشور لطمه بزنند و چون به منافع خود نرسیده اند می گویند هر چه باشد.

وقتی قسمت هایی از مصاحبه اش را خواندم گفت: این مصاحبه من است. نبود که اعضای شورای شهر نامحرم هستند و پیشنهاد می شود همانطور که برخی پیشنهاد و مطرح کردند کل قرارداد و بندهای آن را در جلسه مشورتی مطرح کنند تا اعضای شورا به سوالات خود پاسخ دهند.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران با تاکید بر اینکه بحث در مورد این قرارداد تا این حد صحیح نیست، اظهار کرد: قیمت ها مشخص است و مردم بازار آن را به خوبی می شناسند و زمانی که تا اینجا این موضوعات را مطرح کردیم، اکنون برخی ها فکر کن چیه اگرچه همه چیز در این قرارداد مشخص است و نکته مهم در این قرارداد بحث مالی و نقل و انتقال پول است که شرایط خاصی دارد.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا