اخبار روز سینما

كشف حجاب از دهان، انحراف دين است

به گزارش سرویس فوتبال منهای خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح نور (عفاف و حجاب) در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مجاهدان در عرصه عفاف و حجاب، گفت: وجود دارد. چند گروه عامل و بانی و متهم به اشاعه و کشف حجاب هستند.» دسته اول جامعه جهانی و آمریکا هستند که مخالف دین و اعتقادات دینی هستند. دسته دوم نمایندگان آن در کشورهای اسلامی از جمله ایران هستند که به طور رسمی و با حل معماهای دقیق کار کرده و تلاش همه جانبه خود را از سال 1387 آغاز کرده اند تا در سال 1401 شاهد ثمرات آنها باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اغتشاشات سال 1401 تقریباً آغاز عملیات چندین ساله دشمن بود و عوامل اصلی وی برنامه ریزی لازم را انجام دادند، افزود: گروه سوم سیمپادهای داخلی ایشان در سراسر کشور و منافقین هستند. کسانی که به نوعی مجروح می شوند و با دیدن کوچکترین شعله به دنبال فرصتی برای افزایش برد آتش هستند. گروه چهارم افرادی هستند که هیچ دینی ندارند.

آیت الله فلاحتی اصلاح سایر تریبون ها را در گرو اصلاح تریبون های فرهنگی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه تلاش و کوشش فرهنگ دوستان، دینداران و مردان و زنان متدین این مرز و بوم شکل گرفت آسیب به حوزه فرهنگ منجر به نابودی سایر بخش ها می شود.

امام جمعه رشت رفع حجاب را انحراف دین دانست و گفت: فردی که حجاب را از بین می برد در واقع انحراف دین و علناً مرتکب جنایت و گناه، فساد و فسق و تمسخر آرمان ها است. و اعتقادات مردم

وی با بیان اینکه صبر نظام اسلامی رو به اتمام است، افزود: این قبل از اغتشاشات سال 1401 و زمانی بود که هنوز کشف حجاب می شد. نبود با برگزاری جلسات متعدد در حال برنامه ریزی مسائل حجاب و حجاب گشاد بودیم تا اینکه اغتشاشات پیش آمد و دشمن به دنبال میدانی در سایه اغتشاشات بود، علاوه بر معرفی پدیده شوم کشف حجاب، اما اساسی ترین آن. هدف، واقعگرایانه. به گفته رهبران، قرار بود قبل از انقلاب ملت ایران را به دوران فساد، بازیابی فساد و اشاعه مشروبات الکلی و… برساند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسئولان همبستگی باید به موضوع عفاف و حجاب رسیدگی کنند، تصریح کرد: پس از اغتشاشات در جلسات متعدد استانی راهکارهای مختلفی را برای مقابله با پدیده کشف حجاب ارائه کردیم و نیروی انتظامی، با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، با موفقیت وارد شدند، اما حل معماهای دشمن نیز دقیق بود و برنامه ریزی کرده بودند، در حالی که محاسبات آنها در مورد افراد اشتباه اشتباه بود.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: ما همیشه قبل و بعد از اغتشاشات ساکت ننشسته ایم، اما عدم هماهنگی بین برخی سازمان ها و نهادها گاهی نتیجه خوبی بر جای نمی گذاشت تا اینکه در خطبه عید سعید فطر رهبران خطبه حجت را تمام کردند و گفتند که ما قصد آسیب زدن به مردم را نداریم. دینداری را تحمیل می کند، اما نمی توانیم در برابر ناهنجاری های موجود سکوت کنیم.

وی با اشاره به لزوم پایبندی جامعه به قوانین جمهوری اسلامی گفت: جوانان این کشور برای حفظ ارزش ها و اجرای احکام اسلام در این جامعه رفتند و شهید شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پایان با اشاره به اهمیت حجاب و جرم افشای حجاب بر لزوم انجام کارهای ترویجی بیشتر در حوزه حجاب تاکید کرد.

  • بیشتر ببین:
  • ما از دولت رئیس جمهور بسیار عصبانی هستیم.

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

واکنش امام جمعه رشت به طرح پلیس نور

كشف حجاب از دهان، انحراف دين است

اخبار روز فوتبال را دنبال کنید

اخبار گوگل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا