اخبار روز سینما جهان

مارک رافلو خواستار آتش بس پایدار در غزه شد

به گزارش خبرگزاری ریمینو، مارک روفالو خواستار آتش بس در بمباران فلسطینیان در غزه شد.

او شنبه شب در مراسم اعطای جوایز انجمن کارگردانان آمریکا در حالی که علامت «نیلوفرهای صلح و هنرمندان برای آتش بس» را بر روی یقه خود بسته بود، ظاهر شد.

او در مصاحبه با ددلاین گفت که هنرمندان خواهان آتش بس دائمی در غزه هستند. رافلو در ادامه گفت: 27 هزار فلسطینی کشته شده اند، بنابراین این بمباران هیچ تاثیری ندارد، ما راه خود را به سوی صلح بمباران نمی کنیم. تنها چیزی که باید گفت این است که فرصت دادن به آتش بس چه اشکالی دارد؟ ما در حال حاضر یک میلیون پناهنده در مرز رفح داریم که منتظر موج دیگری از بمباران هستند، در حالی که 400000 نفر در حال حاضر از گرسنگی می میرند و هیچ کمک بشردوستانه ای اجازه ورود به آن داده نمی شود. بنابراین ما از رهبران جهان به ویژه بایدن می خواهیم که به دنبال آتش بس پایدار باشند. آتش بس به جای ادامه بمباران، تشدید خشونت و آنچه به زودی به یک جنگ منطقه ای تبدیل خواهد شد. ما باید خواستار صلح باشیم وگرنه خودمان به جنگ منطقه کشیده می شویم.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ددلاین، روفالو گفت که نمی‌خواهد در طول نمایش جوایز در مورد آن صحبت کند زیرا واقعاً شب یورگوس است.

در این مراسم روی صحنه، این بازیگر با نام یورگوس لانتیموس کارگردان فیلم «باچارگان» که از بازیگران او بود، یکی وی نامزدهای کانون کارگردانان را برای دریافت جایزه امسال معرفی کرد. روفالو در این فیلم نقش دانکن ودربرن را بازی می کند که شخصیتی شوخ طبع است.

روفالو به زودی در فیلم جدید بونگ جون هو، میکی 17، که بر اساس رمان علمی تخیلی ادوارد اشتون، میکی 7 ساخته شده است، دیده می شود. تاریخ اکران فیلم به تازگی به تعویق افتاده است، اما روفالو درباره نقش خود در این فیلم گفت: میکی 17 یکی از آن فیلم‌های علمی تخیلی فضایی دیوانه‌وار است که در آن من ناخدای یک کشتی مستعمره‌نشین هستم که به فضا می‌رود.

در این فیلم رابرت پتینسون، تونی کولت و استیون یون نیز ایفای نقش می کنند.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا