اخبار خودرو

ماموت خودرو کراس اوور جدید فولکس واگن را آورد

ماموت خودرو کراس اوور جدید فولکس واگن را آورد

ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران، نمونه های اولیه کراس اوور جدید این برند آلمانی را به ایران آورده است.

طبق آخرین گزارش خودرو، این شرکت خصوصی در نظر دارد در نیمه اول سال جاری فولکس واگن T-ROC (T-ROC) را وارد سامانه واردات کند. به همین دلیل نمونه اولیه این خودروی آلمانی را برای اخذ مجوزهای شماره گذاری و استاندارد به ایران آورد. ماموت خودرو در کنار عرضه فولکس واگن T-ROC، برنامه واردات فولکس واگن ID.4 را نیز دنبال می کند.

فولکس واگن تی راک در کارخانه های پرتغال و چین (FAW-VW) و نسخه کابریولت (دو در با سقف جمع شونده) فقط در کارخانه آلمان تولید می شود. ماموت احتمالا خودروهایی مانند ID.4 فولکس واگن تی راک را از کارخانه چینی به ایران می آورد.

مشخصات فنی کراس اوور فولکس واگن T-ROC

این کراس اوور جدید فولکس واگن به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ TSI با تزریق مستقیم سوخت مجهز شده است. قدرت خروجی این موتور 158 اسب بخار با گشتاور 250 نیوتن متر است. گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه DSG نیرو را به چرخ های جلوی فولکس واگن T-ROC می رساند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر این کراس اوور جدید آلمانی 9.4 ثانیه است.

امکانات تی راک; کراس اوور جدید فولکس واگن

ماموت خودرو می خواهد نمونه نسبتا کاملی از کراس اوور جدید فولکس واگن را به بازار ایران عرضه کند. بنابراین در کاتالوگ اولیه T-ROC ذکر شده است که این خودرو مجهز به شش ایربگ، رادار، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، دنده پشت فرمان، گرمکن صندلی های جلو، فرمان گرم شونده است. چرخ، سقف پانوراما. تکنولوژی چراغ های LED، درب صندوق عقب برقی، روشنایی کابین، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، استارت دکمه ای، سیستم صوتی Beats، سنسور نور، سنسور باران، شارژر بی سیم تلفن همراه، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار لاین خوان، اتوپارک و … مجهز هستند.

گفته می شود فولکس واگن تی راک به زودی به عنوان محصول جدید خودروی ماموت با قیمتی در محدوده 2.5 تا 3 میلیارد تومان در سامانه واردات به فروش می رسد. در حال حاضر ماموت خودرو جتا VS5 و Jetta VS7 را از گروه فولکس واگن وارد می کند و این دو کراس اوور را در دوره های مختلف سیستم واردات به فروش رسانده است. در قسمت زیر ویدیوی معرفی جتا VS5 و VS7 قرار داده شده است.

ویدیوی معرفی جتا VS5

ویدیوی معرفی Jetta VS7

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا