اخبار روز

مدیریت مدیران به معنای اخراج و تعطیلی آنها نیست

رئیس بازرسی ویژه ریاست جمهوری از برکناری بیش از 100 مدیر مجرم و ناکارآمد خبر داد و اظهار داشت: با هیچ مدیری به توافق برادری نرسیده ایم.

به گزارش ایرنا، حسن درویشیان «رئیس بازرسی ویژه ریاست جمهوری» و «نماینده ویژه رئیس جمهور در امور هماهنگی، پیگیری و اجرای طرح ملی پیشگیری و مبارزه با فساد در دستگاه های اجرایی» تشکیل ستاد مدیریتی را بررسی کرد. گشت را یکی از موثرترین اقدامات دولت مردمی عنوان کرد و افزود: رهبری مدیران نه تنها عزل و تعطیلی نیست، بلکه هشدار نسبت به اصلاح است. مدیران عامل سرمایه ملی کشور هستند که به هیچ وجه قابل مقایسه با دارایی های مادی نیست. یکی یکی از راه های محافظت از مدیران، هشدار دادن به آنهاست.

درویشیان افزود: در تمام مواردی که احساس می کنیم فرصتی برای جلوگیری از انحرافات وجود دارد، اقدام می کنیم. اگر در سطوح مدیریت ارشد، میانی و منطقه ای به این نتیجه برسیم که یک مدیر کارایی و شایستگی لازم را ندارد، برکنار می شود. اقدامات در این زمینه تقریباً در همه موارد توسط مدیران اجرایی انجام شده و در مواردی نیز گزارش خدمت رئیس جمهور ارائه و حکم عزل از سوی ایشان صادر شده است.

v یکی یکی از مهمترین وظایف گروه تحت نظارت وی شناسایی ساختارها و بسترهای مفسد است و افزود: در این زمینه از یک سو در حال بررسی گزارش های متعدد مراجع نظارتی و دستگاه های اجرایی و از سوی دیگر هستیم. ، انعکاس بسترهای شناسایی شده به این مقامات.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا