اخبار روز سینما

«مست عشق» در روز اول اکران رکورد شکست

پایگاه خبری تحلیلی ریمینو (rimino.ir):

ایسنا: دبیر و سخنگوی انجمن سینماگران رکورد «مست عشق» را در اولین روز اکران در پیش فروش برجسته کرد و اعلام کرد که این فیلم توانسته رقابت ژانرهای دیگر را پشت سر بگذارد.

محمدرضا صابری، دبیر و سخنگوی انجمن سینماگران ایران با ابراز خرسندی از موفقیت فیلم «مست عشق» در جلب توجه مردم گفت: «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی که امروز اکران می شود. چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده و توانسته رکوردی در پیش فروش بلیت های خود که اتفاق مهمی برای سینمای ایران به حساب می آید، بشکند.

وی افزود: با توجه به اینکه این فیلم توسط فیلمساز مطرح کشورمان، حسن فتحی ساخته شده و یک اثر بین المللی (محصول مشترک ایران و ترکیه) نیز محسوب می شود، استقبال مردم نشان از استقبال مردم از فیلم های ژانرهای مختلف دارد. و «مست عشق» که روایتی تاریخی را در دل ملودرام دنبال می‌کند، توانسته فروش بالایی داشته باشد و حتی از فیلم‌هایی در ژانر کمدی نیز پیشی بگیرد.

صابری غسال امیدوار است این استقبال همچنان ادامه داشته باشد و مردم در اکران فیلم مست عشق را ببینند.

دبیر و سخنگوی انجمن سینماگران در پایان گفت: به تمامی دست اندرکاران ساخت و اکران فیلم مست عشقی تبریک گفتم و خوشحالم که این فیلم ارزشمند بالاخره در سینماهای کشور اکران می شود. .

شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همکلاسی و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون، بنسو سورال در نقش مریم، بوراک توزکوپران در نقش سلطان ولاد (هالیت ارگانچ) پدر مولانا) و بوران کوزوم در فیلم مست عشق نقش علاءالدین (پسر مولانا) را بازی کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا