اخبار روز

مهران مدیری با سریالی طنز به تلویزیون بازگشت

همشهری آنلاین نوشت: یک هفته است که خبر ساخت سریال «پدر قهوه» به کارگردانی مهران مدیری منتشر شد و ساترا فاش کرد که هنوز خبری مبنی بر ساخت همان سریال وجود ندارد و وجود دارد. فقط حدس و گمان

پرونده «قهوه پدر» هنوز برای نمایش خانگی بسته نشده است چرا که مدیر سیمافیلم اعلام کرده این کارگردان سرشناس که این روزها نمایش رئالیتی «اسکار» را روی پلتفرم دارد، با سریالی به تلویزیون بازخواهد گشت.

مهران مدیری مدت هاست که مشغول فیلمبرداری سریال های تلویزیونی یا برنامه های مسابقه ای و رئالیتی اش نیست. مهران مدیوری از سال 1401 کارگردانی کرد و در اواسط فصل آخر «دورهمی» به همکاری خود با صدا و سیما پایان داد. او در دو سه سال آخر حضورش در شبکه نمایش خانگی به عنوان مجری مجموعه های طنز فعالیت می کرد یکی او در دو سریال جدی حضور داشته و اکنون «اسکار» در حال پخش است. نمایشی رئالیتی که توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

در این سال ها و با روی کار آمدن پیمان جبلی به عنوان رئیس رسانه ملی، تغییراتی در ساختار و برنامه مدیریتی ایجاد شد. دیگر خبری از سریال ها و گروه های نمایشی در شبکه های تلویزیونی نیست و چندین شبکه تعطیل شده و سیما فیلم ساختار دیگری پیدا کرده است. تولیدات تئاتر بر اساس ژانر تقسیم می شوند و هر گروه مدیر خود را دارد.

مسعود کریمی مدیریت گروه طنز سیمافیلم را نیز بر عهده گرفته است. بخش مهمی که روزگاری بیشترین مخاطب را داشت همین سریال های طنز بود و چند سالی بود که جز سریال نون خ یا زیرخاکی خبری از سریال های طنز موفق نبود. کریمی می گوید: مدیری با سریال طنز به تلویزیون بازمی گردد.

وی در بیانیه دیگری گفت: با آقای مهران مدیری صحبت کرده ایم و قول می دهم با آقای مدیری همکاری کنیم. الان نمی توانم بگویم زمان آن چه زمانی فرا خواهد رسید. اولویت ما برای این همکاری ساخت سریال است.»

این مدیر اطلاعات بیشتری ارائه نکرده است و حالا باید دید که آیا اختلافات حقوقی این کارگردان و بازیگر با صدا و سیما حل شده و آیا مدیری به تلویزیون برمی گردد و چه شرایطی را برای حضورش مشخص می کند؟

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا