اخبار روز

نرخ سود بین بانکی تغییر کرد


به گزارش مانی بان، نرخ سود بین بانکی مانند هفته گذشته با کاهش بسیار اندکی همراه بود. این نرخ در هفته منتهی به دوازدهم اردیبهشت ماه ماه با 100 درصد کاهش نسبت به هفته قبل به 23.5 درصد رسیده است.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به پنجم اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی طی ماه جاری نسبت به هفته قبل صد درصد کاهش یافت و به 23.51 درصد رسید. این نرخ به جز هفته منتهی به بیست و نهم از ابتدای سال جاری روند کاهشی داشته است. فروردین ماه. نرخ سود بین بانکی در هفته گذشته فروردین با افزایش همراه بود و با 400 درصد افزایش نسبت به هفته قبل به 23.52 درصد رسید.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به بیست و دوم فروردین این ماه با نیم درصد کاهش نسبت به هفته قبل به 23.48 درصد رسید. نرخ سود بین بانکی در هفته اول فروردین ماه امسال 23.62 درصد بود، در دومین هفته از اولین ماه سال جدید با 400 درصد کاهش به 23.58 درصد رسید.

این نرخ در آخرین هفته اسفند 1402 به 23.66 درصد رسید که بالاترین نرخ سود بین بانکی آبان یک ماه بعد در نظر گرفته شده است. بالاترین رکورد این میزان در هفته اول مهر 1402 ثبت شده است در پایان هفته منتهی به 5 مهر 1402، نرخ سود بین بانکی به 23.80 درصد رسیده بود و رکورد 10 ساله را شکست. البته پس از آن روند کاهش نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته اول آبان ماه به 23.71 درصد کاهش یافت و سپس وارد کانال های پایین شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا