اخبار روز سینما

مگان فاکس برای رهایی از شر بیماری خود کتاب می نویسد! / نوشتن کتاب شعر درباره پسران زیبای خطرناک!

مگان دنیس فاکس بازیگر و مدل آمریکایی است که فعالیت در حرفه بازیگری را از سال 2001 شروع کرده است. او با نقش میکائلا بانس در فیلم اکشن به شهرت رسید. او به تازگی اعلام کرده است که قصد نوشتن کتاب را دارد.

اخیرا خبری با عنوان نوشتن کتاب شعر مگان فاکس در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.

مگان فاکس می گوید که قصد دارد کتاب شعری درباره پسران زیبای خطرناک منتشر کند. این کتاب ۱۹۲ صفحه‌ای درباره پسران زیبای خطرناک که قرار است در ۷ نوامبر منتشر شود، شامل بیش از ۷۰ شعر غمگین و تلخ و شیرین است.

نوشتن کتاب شعر مگان فاکس

فاکس سه شنبه این هفته در اینستاگرام نوشت: این شعرها برای بهبودی از بیماری که به خاطر سکوت در من ریشه دوانده سروده شده است. تمام عمرم راز مردان را نگه داشته ام، بدنم از بار سنگین گناهانشان درد می کند.

آزادی من در این صفحات زنده است، و امیدوارم سخنان من بتواند با استفاده از آنها برای ترسیم آنچه در تاریکی دفن کرده اند اما فراموش نکرده اند، به دیگران الهام بخشد تا شادی و هویت خود را بازیابند.

کتاب شعر مگان فاکس

فاکس در سال 2010 با بازیگر 90210 برایان آستین گرین ازدواج کرد و صاحب سه فرزند از او شد. این زوج پس از ده سال زندگی مشترک در سال 2020 از هم جدا شدند و در فوریه 2020 طلاق خود را نهایی کردند. در ژانویه 2022، فاکس با ماشین گان کلی وارد رابطه ای شد.

تبدیل‌شوندگان (Transformers) و بدن جنیفر (Jennifer’s Body) در آوریل سال گذشته به گلمور بریتانیا گفت که او و کلی برای مقاصد مذهبی خون یکدیگر را می نوشیدند: این کار انجام شد.

پس می گوییم: چند قطره از خون همدیگر بریزیم و بنوشیم. (کلی) خیلی بی پروا و بی قرارتر و بی اصول است و می خواهد با شیشه شکسته سینه اش را زخمی کند و می گوید: روحم را بگیر.

نوشتن کتاب شعر مگان فاکس
کتاب شعر مگان فاکس

مگان بازیگر و مدل آمریکایی است. وی فعالیت بازیگری خود را از سال 1380 با ایفای نقش های فرعی در برخی فیلم ها و سریال های تلویزیونی آغاز کرد. فاکس با بازی در نقش میکائلا بانس در فیلم اکشن Transformers در سال 2007 به شهرت بین المللی رسید. او در سال 2009 در دنباله فیلم Transformers: Revenge of the Fallen نقش خود را تکرار کرد.

مگان فاکس نقش اپریل اونیل را در فیلم اکشن ابرقهرمانی لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته 2014 و دنباله آن لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها 2016 بازی کرد. او در پنجمین و ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی دختر جدید در نقش ریگان لوکاس بازی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا