اخبار روز سینما

نگاهی به قسمت هفتم سریال افعی تهران و تغییر جنسیت پیمان معادی و سحر دولتشاهی با یکدیگر عشق برای من معجزه است.

در سریال «آفی تهران» تا قسمت چهارم قسمت قابل توجهی از داستان ها در رابطه با صحبت های آرمان با درمانگرش تعریف می شد و این صحبت ها به تدریج اطلاعات خوبی از گذشته شخصیت اصلی به ما داد. پس از خروج پرخاشگرانه آرمان از دفتر تراپیست در پایان قسمت چهارم، عملاً در دو قسمت بعدی خبری از سحر دولتشاهی نیست. نبود و حالا در قسمت هفتم با ملاقات دوباره آرمان و خانم تراپیست در خیابان رابطه آنها وارد فاز جدیدی شده است. این رابطه جدید که با فضایی احساسی همراه است، با بازی های درخشان پیمان معادی و سحر دولتشاهی، در قسمت هفتم سریال «افی تهران» اتفاق خنده داری را رقم زده است. انتشار ویدئوهای کوتاهی از سکانس آشتی و آغاز رابطه آنها در فضای مجازی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

به گزارش ریمینو، آرمان بیانی به عنوان قهرمان اصلی سریال «عفای تهران»، مردی بی شور، راک و کمال گرا معرفی می شود که چندین فیلم را به شدت نقد می کند و خودش نتوانست اولین فیلمش را بسازد. فیلم تا پنجاه سال. او مدام سنگینی گذشته تلخی را که در کودکی داشته به دوش می کشد و به همین دلیل به درمانگر مراجعه می کند. در پایان قسمت چهارم وقتی درمانگر از او خواست در مورد مادرش صحبت کند، آرمان یک بار عصبی شد و ترسید. او بلند می شد و به درمانگر می گفت از زمانی که به آنجا رسیده است حالش بدتر شده و اصلاً قرار نیست بهتر شود و با عصبانیت از مطب بیرون می آمد. پس از آن دیگر خبری از جلسات درمانی نیست. نبود.

سکانس ملاقات آرمان با درمانگرش در خیابان یکی از جذاب ترین قسمت های هفتمین قسمت از سریال «عفی تهران» است.

در قسمت هفتم اما رابطه آنها وارد مرحله جدی تری می شود. آرمان قبلا سعی کرده بود با ارسال موسیقی با درمانگر خارج از درمان ارتباط برقرار کند، اما همیشه مخالفت می کرد. درمانگر همیشه در مطب بسیار جدی بود و به آرمان اجازه نمی داد قدمی فراتر از رابطه درمانی با او بردارد. اما در قسمت هفتم، ملاقات آنها در خیابان به شکل دیگری پیش می رود.

ماشین خانم تراپیست خراب می شود و آرمان به بهانه کمک به او در را باز می کند و به او می گوید که می خواهد او را هم در دفتر و هم در جاهای دیگر ببیند. اما او مخالف است و می گوید که نمی تواند خارج از چارچوب حرفه ای خود عمل کند. انتخاب آرمان این است که با بی دقتی درمان شود، اما درمانگر ترجیح می دهد وظیفه حرفه ای خود را انجام دهد زیرا معتقد است روند درمان آرمان بیش از هر چیز دیگری مهم است.

وقتی دوباره همدیگر را در مطب می بینند، رفتارشان تغییر می کند و درمانگر به آنها اجازه می دهد تا حدی از خط قرمز عبور کنند و برای یکدیگر کتاب و موسیقی بفرستند. این شرایط باعث می شود روحیه آرمان تغییر کند. شخصیتی که از قسمت اول پرخاشگر بوده و حوصله پسرش را ندارد، حالا در این قسمت با یک درمانگر همراه است. یکی او بحران های زندگی خود را در آرامش پشت سر می گذارد و رفتار متعادل تری با پسرش برقرار می کند. این بار وقتی درمانگر از او می خواهد در مورد مادرش صحبت کند، همه را به شوخی می گیرد و با او می خندد.

سریال افعی از تهران به کارگردانی سامان مقدم جذابیت بیشتری نسبت به قسمت قبل دارد.
سحر دولتشاهی در قسمت هفتم در نقش یک درمانگر روی دیگری از شخصیت خود را به نمایش می گذارد.

بازی پیمان معادی و سحر دولتشاهی در سکانس های مشترکی که در قسمت هفتم بازی می کنند به قدری ملموس شده است که انتشار ویدئوهایی از سکانس های مشترک آنها در شبکه های اجتماعی با استقبال زیادی روبرو شده است. حال باید دید این شکل از رابطه چقدر بر زندگی آرمان و البته پیشرفت سریال در قسمت های بعدی تاثیر می گذارد.

قسمت هفتم «عافیه تهران» به کارگردانی سامان مقدم امروز چهارشنبه 29 فروردین در پلتفرم فیلم نت منتشر شده است.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/نگاهی-به-قسمت-هفتم-سریال-افعی-تهران-و-تغ/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا