اخبار ورزشی

هادی چوپان آشپزی می کنه!




چند روز گذشته بود هادی چوپان او در مستر المپیاد 2023 روی صحنه اجرا کرد و به طور باورنکردنی به مقام دوم دست یافت. پس از این اتفاق او با عصبانیت صحنه را ترک کرد و حضار را شوکه کرد. پس از آن، چوپان استوری ها و ویدئوهایی را منتشر کرد و در مورد غم از دست دادن مستر المپیا صحبت کرد. یک روز بعد، او از لونسفورد، برنده امسال مستر المپیاد عذرخواهی کرد و گفت که تمام تلاش خود را برای سال 2024 انجام خواهد داد. دیروز او ویدئویی از دوره بازآموزی خود در کالیفرنیا منتشر کرد که بار دیگر شایعاتی را در مورد اقامت دائم او در آمریکا به راه انداخت. او هنوز به این شایعه پاسخی نداده است.

در این چند ساعت یک فیلم آشپزی نیز وجود دارد هادی چوپان در طبیعت دستش عوض می شود. برخی می گویند او با شکست خود کنار آمده و می خواهد همه چیز را فراموش کند.

البته برخی می گویند که این ویدیو به دوران پیش از اعزام اشاره دارد هادی چوپان به بازی های 2023 آمریکا.

ناخوشایند به نظر می رسد هادی چوپان از آخرین عنوان او در مستر المپیاد 2023. البته، داستان های انتقادی درباره چوپان در روزهای اولیه باختش در آن تورنمنت حاکی از آن بود که با او ناعادلانه رفتار شده است و او برنده واقعی لونسفورد نیست.

اما پس از گذشت چند روز، گرگ پارسی اکنون با ظاهری متفاوت در فضای مجازی فعال است.

اگرچه او همچنان از کسب رتبه دوم در مستر المپیک بسیار ناامید است، اما ظاهراً می خواهد با جدیت و پشتکار همیشگی خود راه را برای قهرمانی در سال 2024 هموار کند. سورنای سلسله اشکانی نامیده می شود.

مستر المپیا 2022 نوشت: خدایا میدونی من سورنای اشکانی هستم اشکم اما گریه نمیکنم میمیرم ولی نمیبازم.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا