اخبار روز سینما

برگزاری کنسرت همایون شجریان به همراه انوشیروان روحانی در کانادا!/جزئیات

کنسرت همایون شجریان و انوشیروان روحانی در کانادا برگزار می شود. همچنین فروش بلیت کنسرت شجریان از امروز 5 آدر ماه آغاز می شود.

کنسرت همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی با انوشیروان روحانی از آهنگسازان مطرح کشورمان از ابتدا دی این ماه در کانادا برگزار می شود.

کنسرت همایون شجریان

همایون شجریان هنرمند برجسته موسیقی ایران است. او در این دی ماه کنسرت های بین المللی خود را در شهرهای مختلف کانادا برگزار خواهد کرد. این کنسرت ها با همراهی آهنگساز و نوازنده معروف انوشیروان روحانی و با حضور ارکستر سیاوش برگزار می شود.

فروش بلیت کنسرت های کانادایی همایون شجریان از امروزسه‌شنبه 5 آذر  آغاز می شود. برنامه ها نشان می دهد کنسرت های آنها در روزهای  چهارم، ششم و سیزدهم دی ماه خواهد بود و به ترتیب در مونترال، تورنتو و ونکوور برگزار خواهد شد.

کنسرت همایون شجریان

همایون شجریان در ماه های اخیر فعالیت های خود را وقف اجرای کنسرت در کشورهای خارجی کرده و در شهرهای مختلف کشورهای اروپایی برنامه هایی را برگزار کرده است.

همایون شجریان، خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، در ۳۱ سالگی اردیبهشت ماه در سال 1354 در تهران به دنیا آمد. وی فرزند محمدرضا شجریان و برادر کوچکتر مژگان شجریان است. وی در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب فرزندی به نام یاسمین شد. وی همچنین در مصاحبه ای با عادل فردوسی پور در سال 1402 رابطه عاشقانه خود با سحر دولتشاهی را تایید کرد..

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/همایون-شجریان-و-انوشیروان-روحانی-برای/
  • https://baztabonline com/blog/همایون-شجریان-و-انوشیروان-روحانی-برای/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا