اخبار روز سینما

واکنش پلت فرم انتقال و اینورتر سری. حامد عنقا به انتقاد و نظر مخاطبان فیلمو: استقبال از «گناه فرشته» ادامه دارد/ این سریال بر خاطره ها افزوده است.

پلتفرم «فیلیمو» به عنوان مجری و سرمایه گذار سریال «گناه فرشته» به نظرات و انتقادات بینندگان درباره این سریال پاسخ داد و در اطلاعیه ای اعلام کرد با وجود پایان یافتن این سریال همچنان استقبال می شود. سریالی که قبلاً به خاطرات اضافه شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، سریال «گناه فرشته» را ساخت. حامد عنقا پس از 18 هفته به پایان رسید و با پایان یافتن این سریال، افکار عمومی از ساختار و داستان آن انتقاد کردند. نقدها و نظراتی که بیشتر آنها به صورت کامنت زیر اخبار و پست های مربوط به سریال آمده است.

در پی افزایش حجم این نظرات، پلتفرم «فیلیمو» به عنوان مجری و سرمایه گذار سریال به واکنش پرداخت و بیانیه ای در این خصوص صادر کرد. در ابتدای این آگهی به تعداد بینندگان سریال پس از پخش قسمت اول و شکستن رکود در جذب بیننده اشاره می کند و می گوید: 18 هفته پر حادثه را با فرشته، حامد، نوید، مهتاب و عماد گذراندیم. «گناه یک فرشته» اولین سریالی بود که در مدت زمان پخشش فقط یک میلیون و 470 هزار کاربر آن را در فیلمو دیدند و این استقبال همچنان از اعتماد شما به فیلمو، تماشای محتوای آن و رسیدگی به آن ادامه دارد . سلسله.”

شهاب حسینی و پردیس پورابدینی در نمایی از سریال گناه فرشته. عکس: آرش شاه محمدی

در ادامه این اطلاعیه آمده است: خاطرات زیادی از این تاریخ پرتلاطم داریم که در کنار نظرات، انتقادات، سخنان و حتی گلایه های شما نسبت به عشقتان مطمئن باشید که ادامه مسیر روشنایی آینده است. مسیر و سرمایه عظیم توسط فیلمو.

آنونس «فیلیمو» با تقدیر از زحمات مرتضی پورصمدی و زحمات دست اندرکاران این سریال به پایان رسیده است: «هم اکنون سریال «گناه فرشته» نیز به تالار تجربیات و خاطرات می پیوندد. به امید اینکه کار بعدی ما برای همه ما پیشرو، تاثیرگذار و جذاب تر باشد، همانطور که توسط مردم باهوش و تحصیلکرده ما درک می شود.

سریال گناه فرشته به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی حامد عنقا در 18 قسمت منتشر شد. شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، پردیس پورابدینی، مهدی سلطانی سرستانی و بهروز رضوی در این سریال بازی کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا