اخبار روز سینما جهان

ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود

به گزارش خبرگزاری ریمینو، ورنر هرتزوگ به صداپیشگان انیمیشن بونگ جون هو پیوست که قرار است به صورت دستی تولید شود. تولید این انیمیشن قرار است تابستان امسال آغاز شود.

این اولین باری نیست که هرتزوگ صدای امضای خود را به یک پروژه انیمیشن قرض می دهد. او قبلا صداپیشگی قسمت هایی از سیمپسون ها، باندوس ها و همچنین ریک و مورتی و متالوکالیپس را بر عهده داشته است.

اول از همه رسانه های کره ای گزارش دادند که پروژه بعدی کارگردان بونگ جون هو یک فیلم انیمیشنی درباره موجودات اعماق دریا است و تولید آن از نیمه دوم سال 2024 آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، این فیلم هنوز بدون عنوان قرار است گران ترین محصول تاریخ سینمای کره باشد و شنیده ها حاکی از آن است که سونی پیکچرز قصد دارد آن را در سراسر جهان اکران کند. گفته می شود هزینه تولید آن حدود 52 میلیون دلار خواهد بود.

داستان این فیلم که توسط بونگ کارگردانی خواهد شد، در مورد رابطه موجودات دریایی و انسان ها از جمله ماهی های اعماق دریا است. بونگ از سال 2018 روی فیلمنامه کار می کند و در ژانویه 2021 آن را به پایان رسانده است.هیچ جزئیاتی از داستان این فیلم ارائه نشده و فیلمساز تاکید کرده است که می خواهد داستان را مخفی نگه دارد.

بونگ قصد دارد نیمه اول سال 2024 را در رفت و آمد بین کره و آمریکا بگذراند. اکران فیلم آینده او «میکی 17» اخیراً به تعویق افتاد، اما ممکن است یکی از فیلم‌های جشنواره فیلم کن امسال باشد.

این کارگردان کره ای الاصل که با فیلم های تحسین شده ای مانند «برف پاک کن»، «مادر»، «میزبان»، «خاطرات قتل» و برنده اسکار «انگل» شناخته می شود، پس از «میکی 17» قصد ساخت فیلم دیگری را داشت. ” اما سپس تصمیم گرفت ابتدا روی پروژه انیمیشن خود تمرکز کند.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا