اخبار روز سینما

محسن ابراهیم زاده پس از لغو کنسرت هایش از وضعیت جسمانی اش خبر داد! /جزئیات

به نقل از شمانیوز، محسن ابراهیم زاده  در حاشیه کنسرت خود در ارومیه دچار بیماری شد، حالا جزئیات جدیدی از آخرین وضعیت سلامتی این هنرمند محبوب منتشر شده است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات پیرامون محسن ابراهیم زاده کاملا کذب است، گفت: این خواننده پاپ به دلیل پیمایش طولانی مدت برای رسیدن به ارومیه خسته شده بود و نتوانست جلسه دوم کنسرت خود را به پایان برساند. محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ در کنار پژو 504 خودرویی که در ایران با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق دیدار کرد، عکس یادگاری گرفت. محسن ابراهیم زاده (زاده ۱۷ شهریور ۱۳۶۶) خواننده، آهنگساز و خواننده و ترانه سرای پاپ ایرانی است. قرائت قرآن را از سال 1380 در 14 سالگی آغاز کرد و به تدریج وارد عرصه موسیقی شد.

قرار بود محسن ابراهیم زاده روز جمعه 19 خرداد ماه در دو سانس روی صحنه ارومیه روی صحنه برود که سانس اول این کنسرت با تاخیر زیادی برگزار شد که سانس دوم به دلیل وضعیت نامساعد جسمانی خواننده به روی صحنه نرسید که البته همین موضوع اعتراض برخی از حاضران کنسرت را برانگیخت.

پس از این اتفاق مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی توضیح داد که این خواننده به دلیل مستی و خستگی مفرط از مسیر طولانی نتوانسته است این کنسرت را اجرا کند. همچنین این خواننده در راه بازگشت به تهران طی اقدامات اولیه درمانی در ارومیه در یکی از بیمارستان های زنجان بستری شد.

در واقع ماجرا به این شکل روایت می شد که ابراهیم زاده به دلیل کنسل شدن پروازش به ارومیه مجبور به سفر با ماشین شخصی شد و حتی در تبریز در مسیر ارومیه دچار سانحه رانندگی شد.

حالا این خواننده با انتشار پیامی تصویری در اینستاگرام درباره حال عمومی خود گفته است: «خیلی بهترم نه کاملاً اما بهترم. از همه کسانی که به من اهمیت می دهند تشکر می کنم. من خودم خیلی از اجرای ارومیه راضی نبودم و به همین دلیل مجبور شدیم کنسرت تهران را لغو کنیم. قول میدم سری بعدی رو  بترکونیم. امیدوارم خیلی سریع روی ماه شما را ببینم. چند آهنگ جدید آماده کردم که امیدوارم خوشتون بیاد.»

محسن ابراهیم زاده به دلیل مشکل گلو مدتی از صحنه تئاتر دور مانده بود اما پس از ۹ ماه در اردیبهشت ماه توانست روی صحنه برود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا