اخبار روز سینما

رقابت «زیرخاکی» و«نون خ» با سایر رقبا در ماه رمضان!

«زیرخاکی 4»، «نون خا5»، «رستگاری»، «مهیار عیار» و «بدل» 5 سریال هستند که از بین آنها سه سریال برای پخش در ایام نوروز و رمضان 1403 انتخاب می شوند که احتمالا تلفیقی از نوروز است. . و سیمای رمضانی دو سریال طنز و یک سریال نمایشی خواهد داشت.

به گزارش ریمینو، در حالی که رسانه ها از پخش نهایی تعدادی از سریال ها از جمله سریال های «ظهر خ 5» و «زیرخاکی 4» که در ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 پخش می شود، خبر دادند، مدیر سیما فیلم از پخش نشدن هیچ یک خبر داد. هنوز سریال برای این دو مورد، تصمیمی نیست. نقویان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ترکیب نهایی سریال ویژه رمضان و نوروز 1403 طی نشست خبری به صورت رسمی اعلام می شود.

رقابت «زیرخاکی» و«نون خ» با سایر رقبا در ماه رمضان!

کامران تفتی در نمایی از سریال «مهیار عیار» یکی از گزینه‌های تلویزیون برای رمضان و نوروز امسال.

زیرخاکی 4 به کارگردانی جلیل سامان، نون خ5 به کارگردانی سعید آقاخانی و “بدل” به کارگردانی علیرضا مسعودی سه سریال کمدی ساخته شده برای رمضان و نوروز 1403 به همراه سریال تاریخی “مهیار عیار” به کارگردانی سید جمال سیدی هستند. حاتمی، سریال مهم «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی و سریال «فری» به کارگردانی امیر داساگر و «آقای قاضی ۲» به کارگردانی سجاد مهرگان از دیگر گزینه های پخش این دو نوبت هستند.

از آنجایی که بر اساس تصمیم معاونت سیما، شبکه تهران از پخش سریال های ویژه معاف شده است، از بین این ۷ سریال سه سریال برای پخش از شبکه های ۱، ۲ و ۳ انتخاب می شود.

امسال با شروع ماه مبارک رمضان از سوم اسفند، سریال های ویژه از این تاریخ روی آنتن می رود و در تمام ایام نوروز ادامه دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا