اخبار روز

پرسپولیس در هافبک دفاعی خود تغییرات می دهد/ آیا ریگی در پرسپولیس حضور دارد؟

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، یحیی گل محمدی گزینه جدیدی را برای خط هافبک تیمش در نظر گرفته است و به زودی این مذاکره انجام خواهد شد.

با توجه به شرایطی که پرسپولیس به دنبال جذب سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی ملی‌پوش ایرانی تیم وایله دانمارک بود، چون نیم فصل از قراردادش باقی مانده است، بازیکن جدیدی را در نظر گرفته اند.

پرسپولیس در فصل آینده تغییراتی در پست هافبک دفاعی خود خواهد داشت و در روزهایی که خبر از جدایی کمال کامیابی‌نیا پس از هشت فصل به گوش می‌رسد و میلاد سرلک نیز هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده، حالا یک گزینه جدید برای این پست حساس در باشگاه پرسپولیس به میان آمده است.

مسعود ریگی پس از بازی در تیم زادگاهش فجر، فوتبال خود را در بادران و پدیده ادامه داد و بعداً پیراهن استقلال را بر تن کرد و دو فصل در این تیم تهرانی بازی کرد.

ریگی سه بار در استقلال به قهرمانی نزدیک شد اما هرگز نتوانست با آبی پوشان جام را لمس کند و یک نایب قهرمانی لیگ و دو نایب قهرمانی جام حذفی ثمره کار او در استقلال تهران بود.

این هافبک دفاعی پس از جدایی از استقلال به تیم مطرح دیگر یعنی سپاهان پیوست. او در سپاهان هم مهره قابل اعتمادی بود و در فصل گذشته 28 بازی انجام داد و با این تیم نایب قهرمان شد.

ریگی حالا در آستانه یک تصمیم بسیار مهم در زندگی فوتبالی اش قرار دارد و می تواند بازی در پرسپولیس را هم تجربه کند. واقعیتی که به معنای انتقالی مهم در تابستان خواهد بود و این هافبک دفاعی ۳۲ ساله را در لیست بازیکنانی که در دو رقیب سنتی پایتخت نشین بازی کرده‌اند قرار خواهد داد.

باید منتظر ماند و دید ریگی در مورد آینده فوتبالی اش چه تصمیمی خواهد گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا