اخبار ورزشی

یاغی قرمزپوش باقی ماند

علیرضا بیرانوند بحث چند روزه خود را به پایان رساند و در پرسپولیس ماند. علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس از تصمیم خود برای ادامه حضور در پرسپولیس بازگشت و قرارداد خود را به مدت دو سال با پرسپولیس تمدید کرد علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و دروازه بان شماره یک تیم فوتبال ایران فصل خوبی را پشت سر گذاشت و عناوین مهمی را هم به صورت انفرادی و هم در جمع کسب کرد.

اگر قرار بود بیرو پرسپولیس را به مقصد استقلال ترک کند، سومین یاغی معروف مجادری ها و بمب نقل و انتقالات این فصل می شد. مهدی هاشمی نسب، علیرضا نیکبخت واحدی

لبخند علیرضا بیرانوند در کنار رضا درویش می تواند توجه و تعجب بسیاری را به خود جلب کند. آنها 72 ساعت بسیار پرتنش را سپری کرده بودند، اما در نهایت به آرامشی کامل رسیدند.

48 ساعت پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس، علیرضا بیرانوند امشب به پرسپولیس بازگشت تا همچنان در کانون توجه فوتبال ایران باشد. دروازه بان شماره یک تیم ملی روز گذشته مذاکره دو ساعته ای با استقلال داشت و البته نبض امضای قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس را هم به رضا درویش داد.

سرانجام پس از کش و قوس فراوان، علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری نقش مهمی در بازگشت بیرانوند داشته است. البته می گوید اینجا خانه بیرانوند است و کاری نکرده است.

ساعتی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد که از خرید بیرانوند منصرف شده است. همچنین گفته شد دروازه بان پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسیده است. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با “ورزش سه” اعلام کرد: با علیرضا بیرانوند صحبت کردم، مشکلی وجود ندارد و او به پرسپولیس برمی گردد.

بیرانوند با پوشیدن کت و شلوار رسمی و عدم صحبت با خبرنگاران، به آرامی از لابی باشگاه پرسپولیس خارج شد و به سمت دفتر رضا درویش رفت. این اولین تصویری است که از دروازه بان شماره یک انتخابی ثبت شده است.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند که سه روز پیش قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود، پس از تنش های فراوان دوباره با این باشگاه به توافق رسید و برای دو فصل دیگر قراردادش را امضا کرد.

ساعتی پیش پس از وساطت وحید امیری و چند بازیکن دیگر، بیرانوند برای مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شده بود.

بیرانوند در روزهای اخیر مذاکراتی را با باشگاه استقلال انجام داده بود که در نهایت این بمب بزرگ نقل و انتقالاتی خنثی شد و این دروازه بان ملی پوش در گروه قرمزها ماند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا