اخبار روز

داغ شدن تنور سینما با فیلم‌های پائیزی! / هتل و بچه زرنگ روی پرده اکران!

از امروز فیلم‌هایی مانند هتل و انیمیشن بچه زرنگ راهی سینما شد و باعث شد تنور سینما در اولین روزهای فصل پاییز حسابی داغ شود. در ادامه جزئیات بیشتری از اکران پاییزی می خوانید.

با اضافه شدن یک کمدی جدید از مسعود اطیابی و یک انیمیشن به چرخه اکران، به نظر می رسد باکس آفیس پاییزی شتاب جدیدی پیدا کند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، هفته گذشته چند فیلم جدید اکران شد اما با آغاز اکران مردمی «هتل» و «بچه زرنگ» از امروز 5 مهرماه، اکران پاییزی در سینماها به شکل رسمی تری آغاز شده است.

“هتل” این اثر جدیدترین اثر مسعود اطیابی به تهیه کنندگی محمد شایسته است که تابستان امسال ساخته شده است. اطیابی در سال های اخیر با کمدی های «بخارست»، «انفرادی» و «دینامیت» فروش قابل توجهی در گیشه به ثبت رسانده است.

در «هتل» که داستان یک هتل پرماجرا و سرگرم کننده با حضور مهمانان ناخوانده را روایت می کند، پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین فر، صدف اسپه آبادی، مهلقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم‌زاده، جواد پولادی و سام نوری به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمنامه این اثر توسط امیر برادران، پیمان جزنی و مصطفی زندی نوشته شده است.

انیمیشن سینمایی “بچه زرنگ” به کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی به تهیه کنندگی حامد جعفری و حضور در جشنواره فیلم فجر سال گذشته ساخته شده است.

این انیمیشن قهرمان محور با مدیر دوبلاژ سعید شیخ زاده و حضور هومن حاجی عبداللهی به عنوان صداپیشه شخصیت «ببر» و همچنین دوبله برخی دیگر از شخصیت های شناخته شده دوبله تهیه شده است.

«بچه زرنگ» داستان پسری به نام محسن است که خود را یک ابرقهرمان می داند. در یک مورد نادر، او وارد یک جنگل مرموز می شود و با حیوانات منقرض شده در ایران روبرو می شود – آغاز یک ماجراجویی پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی.

به استثنای این دو فیلم اخیر “هولیا” به کارگردانی مرتضی آتش زمزم با بازی پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی و زنده یاد علی انصاریان ساخته شده است. فیلم دفاع مقدسی“شماره 10” تهیه کنندگی حمید زرگرانژاد با بازی مجید صالحی و حسام منظور و نیز  “زنبور کارگر” در این فیلم با بازی پگاه آهنگرانی، حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی و سعید آقاخانی ایفای نقش کردند.

در حال حاضر نزدیک به 20 فیلم در سینماها وجود دارد که 7 فیلم کمدی هستند.

«بی‌مادر»، «بعد از رفتن»، «شهر هرت»، «آخرین تولد»، «نارگیل ۲»، «ستاره بازی»، «مصلحت»، «شهرک»، «عروسی مردم»، «نگهبان شب»، «فسیل»، «کت چرمی»، «دست‌انداز»، «آهنگ دو نفره» و «ستون ۱۴»  از دیگر فیلم هایی هستند که در اکران های مختلف به نمایش در می آیند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا