اخبار روز

گنجاندن طرح توزیع شیر مدارس در برنامه هفتم!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، آقای سید محمدرضا بنی طبا گفت: امسال نیز چندین کارخانه مانند سال های گذشته چندین مدرسه در مناطق محروم را با توجه به ظرفیت ها تحت پوشش توزیع شیر مدارس قرار خواهند داد.

به گفته وی، توزیع شیر مدارس که در برنامه هفتم حذف شده بود، خوشبختانه پس از بازنگری در برنامه هفتم قرار گرفت و ظاهرا بودجه ای نیز برای این طرح در نظر گرفته شده که سال اول اجرای آن 1403 است.

بنی طبا ادامه داد: در برنامه هفتم توزیع شیر مدارس سالانه در بودجه لحاظ شده است، بنابراین دولت موظف است شیر ​​مدارس را بین دانش آموزان مقطع ابتدایی توزیع کند.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی افزود: طبق برآوردها، صنایع لبنی باید سالانه حدود 7 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند. برای این امر به مسئولان پیشنهاد داده ایم که امکان توزیع رایگان شیرمادر در مدارس مناطق کم برخوردار فراهم شود.

وی گفت: با توزیع 70 برابر استاندارد شیر مدارس بین دانش آموزان، 7 درصد کلسیم مورد نیاز تامین می شود که البته رقم قابل توجهی نیست، اما موضوع اصلی احیای مدارس شیر است که در فرهنگ سازی تاثیر بسزایی دارد. . و مصرف سرانه را بهبود بخشد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا