اخبار روز سینما

پیام علی دایی به پدر ترانه علیدوستی

بعد از خبر بیماری ترانه علیدوستی », « علی دایی او با پدرش تماس گرفت و جویای حال این بازیگر ایرانی شد.

« حمید علیدوستی او در این دیدار اعلام کرد که فعلا در کنار دخترش نیست و قطعا این تماس «علی دایی» شهریار فوتبال ایران را به دخترش خواهد گفت. «علی دایی» نیز در این فراخوان اعلام کرد که هر کمکی از سوی او شود، قطعا برای ارتقای سلامت ترانه علیدوستی انجام خواهد داد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


پیام علی دایی به پدر علیدوستی

چندی پیش سازمان سینمایی اعلام کرد که «ترانه علیدوستی» که حدود 6 ماه از زندان آزاد شده بود، به بیماری مبتلا شده است که با واکنش شدید سیستم ایمنی به برخی داروها رخ می دهد. این واکنش علائم مختلفی از جمله تب، ناهنجاری های خونی و التهاب را در بدن ایجاد می کند.

ترانه علیدوستی

این بازیگر با استفاده از روش های مختلف پزشکی و درمانی موفق شد سندرم خود را کنترل کند و به حالت تقریبا طبیعی برگردد. این درمان ها تا بهبودی کامل به طور مداوم ادامه خواهند داشت. حضور اخیر وی در بیمارستان کسری تهران نگرانی ها را افزایش داده بود. مشاهده شده است که این وجود ناشی از نیاز به مراقبت و درمان بیشتر است و برخی از روزها به دلیل کاهش سطح اکسیژن خون طولانی تر می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این اقدام علی دایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا