دانستنی ها

چرا صبح ها ضعیف تر از بقیه روزها هستیم؟

بسیاری از مردم در آخر هفته شیوه زندگی متفاوتی نسبت به روزهای دیگر دارند. آنها ممکن است در خارج از خانه، در مهمانی ها یا رستوران ها وعده های غذایی بیشتر و سنگین تری بخورند و در مقایسه با روزهای دیگر هفته پرخوری کنند.

به گزارش مگتو، برخی معتقدند سه شنبه بهترین زمان برای وزنه زدن است. زیرا اواسط هفته بهترین فرصت برای دیدن کارهایی است که از پایان هفته گذشته تا اواسط این هفته با خود انجام داده اید و برنامه ورزشی و تغذیه خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اگر در طول شب احساس اضافه وزن می کنید، نگران نباشید. این افزایش وزن ناگهانی ممکن است ناشی از مصرف غذاهای پر سدیم، عدم تحرک طولانی مدت، تغییرات هورمونی و نفخ یا احتباس آب مرتبط با سندرم پیش از قاعدگی (PMS) باشد. [در خانم‌ها] است. یبوست همچنین می تواند به افزایش وزن ناگهانی کمک کند.

وقتی اول صبح در آینه نگاه می کنید، شکمی صاف تر از هر زمان دیگری از روز خواهید دید. به این دلیل که هنگام خواب شب احساس می کنید که روزه هستید و در این چند ساعت تمام غذا هضم شده است و دلیلی برای نفخ یا نفخ وجود ندارد.

علاوه بر این، بدن حتی اگر در طول شب ادرار یا تعریق نداشته باشد، آب زیادی از دست می دهد. این عوامل در ایجاد ظاهری لاغرتر در شروع روز و در کاهش وزن موثر هستند.

این آب از طریق پوست از طریق عملکردهایی مانند تنفس، پمپاژ خون و حمل اکسیژن به اندام های داخلی از دست می رود. در واقع 80 درصد کاهش وزن صبحگاهی به همین دلیل است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا