اخبار روز

کنایه خم به سوالات خبرنگاران; جدی میگی؟!

به گزارش خبرگزاری مگتو؛ پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هواداران گفت: فردا بازی بسیار مهمی برای ماست.

او در پاسخ به این موضوع هفته گذشته فاش کرد که کمتر شاهد بازگشت نتایج بازی ها در فوتبال ایران هستیم، اما هفته قبل خلاف نظر او ثابت شد و این اتفاق در تعداد زیادی از بازی ها از جمله بازی تراکتورسازی مقابل مس رفسنجان رخ داد. . و گفت: البته اگر مس رفسنجان مساوی شود به معنای برگرداندن نتیجه بازی نیست. من برای شما احترام زیادی قائلم، اما اگر تعداد سوالات اینقدر زیاد باشد، باید جلسه را ترک کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره خریدهای نیم فصل تیمش و اینکه چرا از چند بازیکن جدید در هیچ بازی استفاده نشد، گفت: جدی می گویی؟! منظورت کیه؟

خمس در واکنش به اینکه سجاد عشوری در سه بازی فقط یک بازی نیمکت نشین بود، گفت: اکثر خریدهای ما انجام شده است، نیازی نیست در مورد هر مشکلی صحبت کنم و توضیح بدهم، اما نگویید. که شما تیم را دوست دارید شما حق دارید نظر خود را بیان کنید و من آزادم که نظر خود را بیان کنم. فکر نکنید که من یک مربی هستم که تحت تاثیر موضوعات رسانه ای هستم. من به شما نمی گویم چه سوالاتی را بپرسید، اما باید در پاسخ به آنها صبور باشید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیم هواداران چگونه با حضور مسعود شجاعی به یک تیم ثابت تبدیل شده است، پاسخ داد: بدون شک در اکثر بازی ها تیمی که بتواند خط هافبک را کنترل کند شانس زیادی برای برد دارد. وقتی توپ را در اختیار داریم باید با آرامش بازی کنیم. آنها به طور منظم بازی می کنند و ما باید زمان بیشتری برای مالکیت توپ داشته باشیم.

خمس افزود: البته باید صبور باشیم. در چند بازی اخیر اگر صبورانه بازی می کردیم می توانستیم موقعیت هایی برای گلزنی و گلزنی پیدا کنیم. صبر اصل اساسی برای شکست دادن حریف و اجتناب از اشتباه است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره بازیکنان معلول و مصدوم تیمش گفت: همه بازیکنان را دارم و هیچ کدام مصدوم نیستند صفا هادی تنها بازیکن محروم ماست.

خمس در پاسخ به این سوال که «آیا فوت همسر مالک باشگاه باعث همدلی در تیم شده است؟» پاسخ داد: «این روزها برای ما بسیار ناراحت کننده است.» از دست دادن همسر عزیز مالک باشگاه ضربه بزرگی برای ما بود. با اینکه از این بابت ناراحتیم، فردا بازی داریم. سعی می کنیم فردا با انجام یک بازی خوب نتیجه لازم را بگیریم و با تقدیم برد به خانواده آقای زنوزی کمی از غم آنها بکاهیم.

میلاد کر هفته گذشته پس از مدت ها روی نیمکت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. ملاک شما برای استفاده از بازیکنان چیست؟» او همچنین در پاسخ به این سوال: «من هم مانند سایر بازیکنان از میلاد کر استفاده کردم.» با توجه به اینکه صفا هادی کارت زرد داشت و احتمال اخراج او وجود داشت، میلاد کر گزینه موجود ما برای جایگزینی او بود و او عملکرد خوبی داشت. کر کار خود را به خوبی انجام داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا