اخبار روز سینما

کیانو ریوز در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Entertainment System Is Down

این هم اخبار اخیر: ریوز کیانو چانه زنی برای بازی کردن فیلم Entertainment System Crashed پخشی منتشر شد که منجر به اتفاقاتی شد.

کارگردان فیلم Entertainment System Crashed روبن اوستلوند است که برنده دو جایزه نخل طلای جشنواره کن شد. این فیلم به عنوان یک طنز اجتماعی در یک پرواز طولانی با مشکلات سیستم سرگرمی تبلیغ می شود، و در اینجا قصد دارد روبن اوستلوند این کار را انجام دهد: یکی پروژه های بلندپروازانه خود را معرفی خواهد کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


تصادف کیانو ریوز در سیستم سرگرمی

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد طرح The Entertainment System Is Down منتشر نشده است، اما روبن اوستلوند بارها از آن به عنوان طنز اجتماعی یاد کرده است. روبن اوستلوند فیلمنامه را تکمیل کرده و منتظر دیدار با بازیگران این پروژه است.

هنوز اطلاعات قطعی در مورد نقش کیانو ریوز در این فیلم اعلام نشده است، اما احتمالا او جزو بازیگران بین المللی این فیلم خواهد بود. این فیلم درباره فیلم مثلث درد روبن اوستلوند است که برنده نخل طلای جشنواره کن شد.

ریوز کیانو

در حال حاضر، Ostlund در حال تولید The Entertainment System Is Down با اریک همندورف تحت عنوان Platform Productions در گوتنبرگ، سوئد است. امیدواریم این فیلم هم مانند فیلم های قبلی «اُستلوند» موفق باشد و توجه علاقه مندان را به خود جلب کند و جوایز زیادی از جشنواره های معتبر دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازی کیانو ریوز در فیلم های جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا