اخبار روز

پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه

به گزارش خبرگزاری مگتو به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند پاسدار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام

دومین اردیبهشت ماه ماه؛ فرا رسیدن سالروز تصویب قانون اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تاسیس این نهاد انقلاب و مردم در تاریخ کشور را به جنابعالی و فرماندهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ، مسئولین، مدیران، کارمندان و خانواده های بزرگوارشان.

خداوند متعال را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و پس از گذشت بیش از 45 سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حافظۀ تاریخی ایران زمین، ستایش و سپاسگزاری می کنیم شهادت به لشکر مقتدر و دلاور در خیمه ولایت و اطاعت از عالی ترین مقام ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا در اوج شهرت و عظمت و بصیرت و هوش. حماسه آفرین انقلاب و میهن اسلامی بود و در این راه پربرکت با تقدیم هزاران شهید تاریخ ساز از جمله شهید سرلشکر محمدرضا زاهدی شهید سرلشکر محمدهادی حاجی رحیمی افتخارات ماندگار و غرورآفرینی را برای این کشور به ثبت رسانده است.

نقش حماسی و مجاهدانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس سپاه تا هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و حمایت های مردمی برای مردم ایران همیشه آرامش بخش، امیدوار و سربلند است. برای علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی، الهام‌بخش و منبع توان و قدرت مقابله با تهدیدها و توطئه‌های نظام حاکم و صهیونیسم بوده است که جلوه‌های چشمگیر آن در سال‌های اخیر در جبهه مقاومت اسلامی غرب. منطقه آسیا و از طریق آزادسازی قدس شریف.

بی شک خشم و کینه مداوم دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها ناشی از اقتدار و نفوذ این نهاد انقلابی و عزم این نهاد برای خنثی کردن شرارت شوم آن است. طرح‌های نابغه عملیات «قول» علیه این کشور اسلامی، در تجلیل از رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مطالبه ملی برای مجازات رژیم دروغین و جنایتکار صهیونیستی، جلوه خاصی دارد. اینجانب به ارواح شریف و تابناک شهدای والامقام و جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می فرستم و تداوم توفیقات این نهاد به برکت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تدابیر حکیمانه، منویات، دستورات و… باشد. رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای. از خداوند متعال کمک می خواهیم.

۲۷۲۱۸

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا