اخبار روزاخبار روز سینما

یک فیلم کوتاه به نام “با من فریاد بزن” در جشنواره مکزیک به نمایش گذاشته میشود!

به گزارش یکی از آثار برگزیده بیستمین جشنواره “فیلم خلاق” در مکزیک، فیلم کوتاه “با من فریاد بزن” اثری از شیوا مردان‌نیاست.

این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌سازی مردان‌نیا، در رویداد اختصاصی فیلم کوتاه منطقه باخا کالیفرنیای مکزیک با عنوان Corto Creativo به نمایش درآمده است. این جشنواره، هدف گسترش کیفیت آثار کوتاه را دنبال می‌کند و هر ساله در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ سپتامبر در شهر تیجوانا مکزیک برگزار می‌شود. هیئت داوران بین‌المللی این رویداد سینمایی، مدال افتخاری استعداد برتر این دوره را در مراسم اختتامیه به منتخب خود اهدا می‌کند.

فیلم کوتاه “با من فریاد بزن” داستان زنی جوان است که از کودکی به رویای بازیگری مشتاق بوده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که این زن با پایداری در برابر موانع، چشمانش را بسته و به سوی آینده‌ای امیدوار پرواز می‌کند.

“شیوا مردان‌نیا”، “لنا پورحسین”، “امیر معراجی” و “احسان محسنی” بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند. همچنین “سیاوش مزروعی” به عنوان مدیر فیلمبرداری، “لیلی نوروزی” به عنوان تدوینگر و “حامد قریب” به عنوان مشاور رسانه‌ای در این فیلم کوتاه همکاری داشتند. طراحی صدا بر عهده “مهراد ابولقاسمی” بوده و موسیقی آن نیز اثر “علی نیکان” می‌باشد.

شرکت “سینه‌راما” با مدیریت “نشاط باقری” مسئول پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه است. با بهترین توانایی که دارم، متن این مطلب را بازنویسی کرده و تغییرات جمله‌بندی‌های لازم را ایجاد کردم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا