اخبار روز سینما

Power Book III: Raising Kanan برای فصل چهارم تمدید شد

به گزارش Wrap Media، سری Power Book III: Raising Kanan تصویربرداری این سریال که برای فصل چهارم تمدید شده است، هفته آینده در نیویورک آغاز می شود.

مراحل تصویربرداری فصل چهارم کتاب قدرت سوم: ارتقاء مجموعه کنان قرار است هفته آینده در شهر نیویورک آغاز شود. ساشا پن در این فصل به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی بازمی گردد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


Power Book III: Raising Kanan برای فصل چهارم تمدید شد

به گزارش فیگار به نقل از The Wrap; مراحل تولید سریال درام و جنایی Power Book III: Raising Kanan در سال 2024 به پایان می رسد و در تابستان همان سال اکران می شود. بازی Raising Kanan که در دهه 1990 اتفاق می افتد، سال های اولیه کانان استارک را روایت می کند.

سری Power Book III: Raising Kanan

بر: فصل 4 کتاب پاور III میکا کورتیس، راک توماس، عمر اپس، لاندون براون، مالکوم میس، هیلی کیلگور، جوی بادا، شانلی کاسول، آنتونیو اورتیز و گرانتام کلمن در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

رئیس برنامه نویسی اصلی Starz اعلام کرد:

ما برای ادامه داستان کانن استارک بسیار هیجان زده هستیم. ما می‌خواهیم به طرفداران سریال این فرصت را بدهیم که سیر تکامل کنان را از دوران جوانی‌اش تا تبدیل شدن او به شرور خونسردی که در Power با آنها ملاقات کردند، ببینند.

فصل سوم این سریال در تاریخ 1 دسامبر 2023 (7 دی 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سری Power Book III: Raising Kanan چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: پیچ و تاب

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا