اخبار روز سینمافیلم و سریال

آغاز نمایش جدید کامران تفتی!/عکس

نمایش “سلول شخصی” به کارگردانی امیرحسین آلادپوش در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به زودی آغاز می شود.

به گفته روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، “سلول شخصی” اثر نمایشی جدیدی است که به نویسندگی امیرحسین آلادپوش و سیدمرتضی هاشمی و کارگردانی امیرحسین آلادپوش با حضور تعدادی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، از روز یکشنبه هشتم مرداد ماه در تالار اصلی تئاترشهر به روی تماشاگران باز می‌شود.

بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش پرداخته و برای تماشاگران به روی صحنه خواهند رفت عبارتند از: جلیل فرجاد، کامران تفتی، مجید نوروزی و مهدیار مشیرزاده. همچنین، سید یوسف هاشمی ثابت به عنوان تهیه کننده و رهاجهانشاهی به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.

علی سروری به عنوان طراح صحنه و لباس، علی کوزه گر به عنوان طراح نور، مسعود بقایی به عنوان طراح صدا، محمدرضا ابراهیمی به عنوان طراح گریم، فرشاد امام وردی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات، حسین پورمحمدی به عنوان صدابردار، هادی کچویی به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه، حسین برجیس به عنوان منشی صحنه و محمد حسین الهیاری و امیرمهدی شایع به عنوان دستیاران تهیه، دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

نمایش “سلول شخصی” به کارگردانی امیرحسین آلادپوش از روز یکشنبه هشتم مرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر با مدت زمان ۷۵ دقیقه به روی تماشاگران باز خواهد شد. این نمایش به طور همزمان با نمایش “جریان” به کارگردانی علیرضا معروفی در تالار اصلی به روی صحنه می‌رود. اطلاعات تکمیلی درباره این اثر نمایشی به زودی اعلام خواهد شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا