اخبار روز سینما

آلبوم جدید تیلور سویفت به پرمخاطب‌ترین آلبوم یک روز اول در اسپاتیفای تبدیل شد

آلبوم جدید تیلور سویفت او رکوردهای زیادی را در اسپاتیفای شکست. این خواننده یازدهمین آلبوم مورد انتظار خود را در جمعه EST منتشر کرد.

تیلور سویفت با آلبوم بخش شاعران زندانی رکورد جدیدی را شکست. او با یازدهمین آلبوم استودیویی خود به نام «دفتر شاعران زندانی» موفق شد به دیدگاه رکوردشکنی خود بازگردد و موفقیت های بیشتری کسب کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


آلبوم جدید تیلور سوئیفت در روز اول به پر صحبت ترین آلبوم اسپاتیفای تبدیل شد

تنها چند ساعت پس از پخش زنده آن در پلتفرم Spotify در روز جمعه آلبوم شاعران شکنجه تیلور سوئیفت اعلام کرد که این آلبوم به پر شنیده ترین آلبوم صوتی در یک روز تبدیل شده است. او همچنین به پرشنونده ترین هنرمند در یک روز در تاریخ Spotify تبدیل شد.

آخرین ضبط‌های تیلور سویفت در آلبوم Summer of Cruelty احتمالاً برای طرفداران بسیار جالب خواهد بود. زیرا قبل از انتشار آلبوم، Spotify در روز پنجشنبه اعلام کرد که این آلبوم رکورددارترین آلبوم در تاریخ Spotify است.

آلبوم جدید تیلور سویفت

آخرین تلاش سوئیفت شامل 16 آهنگ و همکاری با پست مالون است و طرفداران را به سفری پر از غم و اندوه می برد. پس از انتشار آن در نیمه شب جمعه، این خواننده و ترانه سرا با انتشار مجموعه گلچینی شامل 15 قطعه دیگر، طرفداران را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آلبوم جدید تیلور سوئیفت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: هالیوود ریپورتر

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/آلبوم-جدید-تیلور-سویفت-به-پرمخاطبتری/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا