اخبار روز سینما

آنگ لی فیلم زندگینامه بروس لی را خواهد ساخت

آنگ لی این کارگردان برنده سه جایزه اسکار امیدوار است در فیلم بعدی خود فیلمی بیوگرافی را کارگردانی کند بروس لی او با نقش اول پسرش چیزی به سینما خواهد آورد.

«انگ لی» فیلمساز تایوانی که پیش از این فیلم های موفقی چون ببر خیزان، اژدهای پنهان، زندگی پی و کوه بروکبک را تهیه کرده است، قصد دارد در پروژه بعدی خود بیوگرافی «بروس لی» بازیگر هنرهای رزمی را وارد سینما کند. «میسون لی» پسر این فیلمساز برای بازی در فیلم های اکشن و رزمی انتخاب شده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


آنگ لی برای ساختن فیلم زندگینامه ای از بروس لی

«انگ لی» در این باره گفت:

بروس لی نه کاملاً آمریکایی و نه کاملاً چینی، پلی بین شرق و غرب بود و هنرهای رزمی چینی را به جهان معرفی کرد. او قهرمان جهان در هنرهای رزمی و هنرمندی نمادین بود که هنرهای رزمی و سینمای اکشن را متحول کرد. احساس می کنم لازم است داستان این فرد نابغه و منحصر به فرد را بگویم که با تلاش خستگی ناپذیر خود آرزوهای غیرممکن را به واقعیت تبدیل کرد.

آنگ لی

بروس لی کارآفرین افسانه ای هنرهای رزمی در سال 1973 در سن 33 سالگی درگذشت. او به عنوان یکی از مهم ترین رزمی کاران قرن بیستم و نماد فرهنگ چین شناخته می شود. او طی سال هایی که در فیلم هایی چون Big Boss، Fist of Fury، Way of the Dragon، Enter the Dragon و Game of Death بازی کرد، در کشورهای مختلف جهان به یک ستاره و محبوب تبدیل شد. آثار او به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت و حتی سال ها بعد تأثیر بروس لی در صنعت فیلم و هنرهای رزمی هنوز قابل توجه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساخت یک فیلم زندگینامه ای بروس لی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا