اخبار روز

اجازه نمی دهیم هیچ طرفی حریم هوایی ما را نقض کند/اردن به صحنه جنگ های منطقه ای تبدیل نمی شود

الصفدی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با آنالینا بربوک، همتای آلمانی خود در برلین افزود: جنگ غزه امنیت کل منطقه را تهدید می کند. ما با همکاری آلمان یک خط هوایی مستقیم به غزه برای ارائه “کمک” ایجاد کرده ایم.

شفقنا-ایمن الصفدی، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه اردن اعلام کرد: اردن و آلمان بر سر راه حل دو کشوری به عنوان راهی برای پایان دادن به درگیری در منطقه خاورمیانه توافق کردند.

به گزارش شفقنا، صفدی به نقل از الدستور در نشست خبری مشترک با آنالینا بربوک همتای آلمانی خود در برلین افزود: جنگ غزه امنیت کل منطقه را تهدید می کند، ما با همکاری یک پل هوایی مستقیم به غزه ایجاد کرده ایم. آلمان کمک کند.

وی تاکید کرد: اسرائیل در حال از بین بردن همه راه حل های ایجاد صلح در خاورمیانه است، تشدید تنش ها برای همه خطرناک است و باید جلوی عوامل این تنش ها گرفته شود.

رئیس دیپلماسی اردن تصریح کرد: اردن خواهان تشدید بیشتر تنش ها در منطقه نیست و نمی خواهد به صحنه درگیری ها یا جنگ های منطقه ای تبدیل شود. ما به هیچ طرفی اجازه نخواهیم داد حریم هوایی اردن را نقض کند و شهروندان ما را در معرض خطر قرار دهد.»

صفدی با بیان اینکه کرانه باختری اشغالی به دلیل اقدامات اسرائیل و تروریسم شهرک نشینان در حالت انفجار است و باید مانع از تحمیل نقشه های جنگی توسط رژیم صهیونیستی به کل منطقه شود، گفت: مشکل اصلی این است که اسرائیل حمله کرده است غزه، بیش از 30000 فلسطینی را کشته و 60 درصد غزه را در شش ماه گذشته ویران کرده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا