اخبار روز سینما

بازیگران فیلم He Bled Neon مشخص شدند

اخبار اخیر در این زمینه بازیگران فیلم He Bled Neon معرفی، منتشر شد و این بازیکنان را به شما معرفی خواهیم کرد.

پس از مرگ مرموز برادرش ایتان که از او جدا شده بود، سفری به لاس وگاس برای تشییع جنازه او کشف می کند که یک سری جنایات او را مجبور می کند با گذشته خود روبرو شود. او وارد لاس وگاس می شود تا حقیقت را بیابد و هر چیزی را که در طول راه برایش عزیز است به خطر می اندازد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


بازیگران فیلم He Bled Neon

ریتا اورا خواننده و بازیگر، ستاره سابق فوتبال آمریکایی مارشون لینچ و جک اوکانل قرار است به اکشن هیجان انگیز He Bled Neon بپیوندند. یکی او را یکی از نام های برجسته بازار کن می دانند.

بازیگران فیلم He Bled Neon

شرکت فیلم XYZ آنها این فیلم را با شرکای معمول خود Two & Two Pictures تولید خواهند کرد. این دو کمپانی همچنین ساخت فیلم Hallow Road به کارگردانی بابک انوری و بازی Rosamund Pike و Matthew Rhys را بر عهده دارند. این فیلم توسط نویسندگان لولایف، تیم کایرو و جیک گیبسون کارگردانی شده است. XYZ Films فروش جهانی He Bled Neon را در جشنواره فیلم کن ماه آینده انجام خواهد داد و WME Independent نماینده آن در داخل کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازیگران He Bled Neon چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا