اخبار روز سینما جهان

انتشار تریلر رسمی انیمه Scott Pilgrim!/ تاریخ انتشار و داستان

برای کسانی که سینما را دنبال می کنند، ممکن است نام «Scott Pilgrim» آشنا به نظر برسد. سرویس استریم نتفلیکس،بامداد امروز از تریلر رسمی انیمه Scott Pilgrim رونمایی کرد.

سرویس استریم نتفلیکس امروز صبح تریلر Scott Pilgrim این مجموعه انیمیشنی که از کمیک هایی به همین نام اقتباس شده است توسط برایان لی اومالی ساخته شده است.

 

تریلر رسمی انیمه Scott Pilgrim منتشر شد

اخیرا طی یک پنل ویژه در کامیک کان نیویورک، برایان لی اومالی و بن دیوید گرابینسکی، تهیه کنندگان اجرایی و نویسندگان این انیمیشن، خبر رسمی اکران اسکات پیلگریم و حالا نتفلیکس را اعلام کردند. تریلر اسکات پیلگریم، او همچنین تاریخ انتشار این انیمه را فاش کرد.

«مایکل سرا»، ​​«مری الیزابت وینستد»، «ساتیا بابا»، «کیران کالکین»، «کریس ایوانز»، «آنا کندریک»، «​​بری لارسون»، «آلیسون پیل»، «اوبری پلازا»، «براندون روث»، «جیسون شوارتزمن»، «جانی سیمونز»، «مارک وبر»، «مای ویتمن» و «الن وانگ»، از صداپیشگان این انیمه هستند.

اسکات پیلگریم با دختر رویاهای خود، رامونا فلاورز ملاقات می کند و متوجه می شود که برای قرار ملاقات با او باید رقبای خود را شکست دهد. بعد از اقدام او همه چیز پیچیده می شود. تاکنون اطلاعات بیشتری از داستان این انیمه در دسترس نیست. با این حال، می توان حدس زد که انیمه «Scott Pilgrim Takes Off» داستان خود را از کتاب ها و بازی های ویدیویی خود گسترش دهد.

با انتشار تریلر شب گذشته، تاریخ انتشار انیمه «Scott Pilgrim» و نام رسمی این مجموعه اعلام شد. انیمه “Scott Pilgrim Rises” 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) توسط سرویس استریم نتفلیکس منتشر شده است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا