اخبار روز سینما

جدیدترین تریلر فیلم Mission Impossible 7 منتشر شد/فیلم

تریلر جدید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است که در واقع آخرین قسمت از مجموعه فیلم های Mission Impossible از بهترین فیلم های اکشن سال‌های اخیر با بازی تام کروز است. از این نظر، اخیراً پارامونت جدیدترین تریلر فیلم Mission Impossible 7 منتشر شده است که طی آن شاهد فیلم های کوتاه جدیدی نیز هستیم، البته می توان گفت اکثر تصاویر آن در اکران های قبلی این فیلم اکشن دیده شده است.

انتشار آخرین تریلر فیلم Mission Impossible 7

کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One به تازگی عکسی از اتمام مراحل تولید به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که پس از ساخت این فیلم اکشن، امکان مشاهده این تصویر وجود دارد:

جدیدترین تریلر فیلم Mission Impossible 7

بازیگرانی که قرار است در قسمت هفتم و هشتم ماموریت غیرممکن حضور داشته باشند عبارتند از:تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا

کریستوفر مک کوری که پیش از این کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمتی Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز آماده است. در زیر می توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Oneبه‌منظور اکران در تاریخ 14 ژوئیه (23 تیر) در برنامه سینماهای جهان قرار گرفته و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 تیر 1403) اکران خواهد شد. در ادامه تریلر جدید ماموریت غیرممکن 7 را ببینید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا