اخبار روز سینما

جنجال الناز شاکردوست در دومین شب جشنواره فیلم فجر

الناز شاکردوست بازیگر فیلم به بودن در راه رفتن به پردیس کوروش به شدت اعتراض کرد و در گفتگو با حاضران در سالن اظهاراتی را بیان کرد.

او به عنوان یک هنرمند اعلام کرد که در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و به دلیل حذف فیلمش از بخش سودای سیمرغ این اعتراض را انجام داده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


گفتگوی الناز شاکردوست در دومین شب جشنواره فیلم فجر

«شاکردوست» کوروش با حضور در پردیس گفت:

من می خواهم با مردم صحبت کنم. از اینکه در کنار شما هستم و این فیلم را می بینم خوشحالم. من هم مثل شما بلیت خریدم تا اینجا باشم تا با شما صحبت کنم و تصمیم گیری در مورد اینکه چرا این فیلم در بخش سودا سیمرغ قرار نگرفته است را به عهده شما، مردم و تاریخ بگذارم.

او ادامه داد:

سالها عادت کردم که صدایم به جایی نرسد. قسمتی به نام New Look برای فیلم هایی که دلیلی برای حذف ندارند گذاشتند و آن فیلم را در این قسمت گذاشتند تا زنده به گور شود.

این اظهارات حاکی از نگرانی و اعتراض شاکردوست به تصمیم برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر و همچنین تلاش وی برای حذف فیلم از بخش مهم جشنواره با انتقاد از نقدهای ناعادلانه است.

بیشتر بخوانید:

نظرتان درباره این صحبت های «الناز شاکردوست» چیست؟ به نظر شما دلیل توقیف فیلم های او چه می تواند باشد؟ آیا شما با او موافق هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا