اخبار روز سینما

حضور امیر جدیدی در یک پروژه بین المللی برای ایفای نقش منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی بازگشتی جدید به دنیای تنیس

امیر جدیدی بازیگری که قبل از ورود به سینما به صورت حرفه ای تنیس بازی می کرد و به عنوان مربی تنیس فعالیت می کرد، حالا از این مهارت برای ایفای نقش منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی در فیلمی به نام «منصور» استفاده می کند. این فیلم محصول مشترک فرانسه و انگلیس به کارگردانی رومالد بولانگر است.

به گزارش بازتاب آنلاین، فیلم زندگینامه ای «منصور» بر اساس فیلمنامه داون مک دانیل و فیلیپ ساخته شده است. دی لیون توسط رومولد بولانجر کارگردانی شد و شرکت تلویزیون فرانسه حق پخش آن را در سراسر جهان به دست آورد. امیر جدیدی بازیگر مطرح کشورمان در نقش منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی ایفای نقش می کند.

امیر جدیدی قبل از ورود به سینما به صورت حرفه ای در رشته تنیس فعالیت می کرد و حتی به تیم ملی هم دعوت شد. عکس: آرشیو روزنامه خبرورزشی.

امیر جدیدی قبل از ورود به دنیای هنر به صورت حرفه ای تنیس بازی می کرد. او مربی هومن سیدی بود و در واقع سیدی به همین دلیل از او برای بازی در فیلم «آفریقا» دعوت کرد. همین امر زمینه ای شد تا او در سینما بدرخشد و نقش های مهمی را در کارنامه اش به جا بگذارد. جدیدی پس از سیزده سال حضور در سینما، برای بازی در فیلم «منصور» دوباره به علاقه خود به تنیس بازگشته تا زندگی جذاب و دراماتیک منصور بهرامی را به نمایش بگذارد.

منصور بهرامی تنیسور 68 ساله متولد ایران به دلیل سبک بازی مفرح و داستان زندگی خارق العاده اش در مسابقات بین المللی تنیس چهره ای محبوب است. او که در دهه 1950 در ایران به دنیا آمد، یادگیری تنیس را با استفاده از ماهیتابه به عنوان راکت و استخر به عنوان زمین بازی آغاز کرد. او بعد از انقلاب به فرانسه رفت و با فقر و بی خانمانی مواجه شد و شب ها در خیابان های پاریس پرسه زد و روزها در رختکن ورزشگاه رولان گاروس می خوابید، اما هرگز امیدش را از دست نداد.

امیر جدیدی در فیلمی به نام منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی را بازی می کند
منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی است که جایگاه ویژه ای در دنیای تنیس دارد.

بهرامی درباره ساخت این فیلم زندگینامه ای گفت: بسیار افتخار می کنم که یک فیلم بلند درباره زندگی من ساخته می شود و بسیار خوشحالم که رومالد بولانگر قرار است این فیلم را کارگردانی کند.امیر جدیدی نیز یک بازیگر استثنایی است و این که یک تنیس باز نیمه حرفه ای باشد یکی این یکی از آن فرصت‌های بزرگ است.»

فیلم «منصور» امسال در بازار جشنواره کن به خریداران بین المللی عرضه می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا