اخبار روز سینما

خبر بد برای طرفداران سریال مست عشق


طبق اخبار شما: جدیدترین ساخته حسن فتحی که با حضور جمعی از بازیگران مشهور ایرانی و ترکیه ای فیلمبرداری شده بود، قرار بود از فردا اکران شود (29) فروردین ماه) قرار بود این فیلم در سینماهای کشور اکران شود که با تایید پخش کننده آن علی سرتیپی یک هفته به تعویق افتاد.

سرتیپ فیلمیران پس از اعلام تاریخ اکران این فیلم از سوی شورای اتحادیه های اکران به ایسنا گفت: ابتدا قرار بود این فیلم را از عید فطر (۲۲) اکران کنیم. فروردین) اما تا 29 فروردین به دلیل اینکه در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه بودیم، به تعویق افتاد.

با این حال، اکنون گزارش شده که اکران این فیلم به تعویق افتاده و دلیل خاصی برای همین موضوع اعلام نشده است. در مراحل پایانی تولید این فیلم کم حاشیه نبود و در مقطعی شریک ترکیه ای فیلم قصد داشت فیلم را به صورت سریالی اکران کند که با پیگیری های قانونی مانع شد.

در اطلاعیه رسمی که ساعاتی پس از انتشار این خبر توسط روابط عمومی منتشر شد، اعلام شد که این فیلم در تاریخ 5 اکران خواهد شد. اردیبهشت ماه بلیت فروشی از یکشنبه دوم ماه آغاز خواهد شد و به نمایش در خواهد آمد اردیبهشت ماه ماه تکمیل خواهد شد.

علاوه بر این روابط عمومی فیلم سینمایی «مست عشق» نیز تاکید کرد که علت تاخیر مشکلات فنی بوده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا