اخبار روز

خبر مهم پروژه الکترونیکی فجرانه کالابرگ


سید صولت مرتضوی; امروز؛ دوشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح الکترونیک فجرانا در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جامعه هدف محسوب می شوند، گفت: از پروژه محصولات الکترونیکی در کشور بود: این طرح. اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی از نقاط کشور، دولت را مصمم به اصلاح عیوب و اجرای آن در سطح ملی و ملی کرد.

به گزارش مانیبان، وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن، اظهار داشت: دستور رئیس جمهور نیز حاکی از ادامه این طرح است، لذا اجرای طرح الکترونیکی فجرانه کالابرگ ادامه خواهد داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در کشور افزود: اخیرا سامانه ای در وزارتخانه تعریف شده است که در آن آمار کاملی از تمامی بیکاران ارائه شده است. . آنها در اقصی نقاط کشور جمع آوری شده اند. به این ترتیب می توان به تفکیک هر شهر به افراد زیر خط فقر یا بدون اشتغال پی برد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا