اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا دوشنبه ساعت 10 صبح اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی یکی یکی از روش های فال بر اساس ترکیب و تفسیر کارت های تاروت است که برای بسیاری از افراد جذابیت خاصی دارد و باعث می شود تا در عمق و معنای پنهان آنها تأمل کنند. یکی این روش که یکی از روش‌های رایج پیشگویی در فرهنگ‌های مختلف است، برای بسیاری از افراد الهام‌بخش و راهنمایی معنوی می‌کند، در حالی که برای برخی افراد ارزش و اهمیت ویژه‌ای در خودشناسی و پیش‌بینی آینده دارد. پیش بینی تاروت را فردا دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: کارت سه سکه

ماه آوریل، ماهی ها، این روز با برنامه های شلوغ، حجم کاری و مسئولیت ها و همچنین با رشد شغلی فوق العاده مشخص می شود. تلاش های فعلی شما به درآمد اضافی منجر می شود. شما می توانید از نظر مهارت های مذاکره و دنبال کردن رویاهای خود مزایای ملموسی به دست آورید. همچنین پرداخت فوری از طریق چک یا روش های دیگر دریافت خواهید کرد. کسانی که در بانک ها، بورس ها و بورس ها کار می کنند سود خواهند برد.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت ده سکه

اردیبهشت ماه ماهی ها، امروز روز ایده آلی برای احساس آزادی و گذراندن وقت با عزیزانتان خواهد بود. ممکن است بحث مهمی در مورد امور مالی خانواده و اموال اجدادی وجود داشته باشد. اگر از خانواده خود دور هستید، اکنون زمان ملاقات با خانواده است. مستقیم باشید و آنچه را که احساس می کنید بگویید. احساس موفقیت می تواند شما را غرق کند و احساس خوبی نسبت به کاری که انجام داده اید به شما بدهد.

خرداد

کارت تاروت: کارت امپراطور

خرداد ماهی های عزیز، شما به اندازه کافی بالغ هستید که می توانید همه مسائل شخصی و حرفه ای خود را عاقلانه مدیریت کنید. وضعیت هر چه باشد، با رویکردی رویایی به زندگی ظاهر خواهید شد. وضعیت مالی شما خوب است و اعتماد به نفس دارید. اگر مشتاقانه منتظر ایجاد تغییر در شغل/محل اقامت خود هستید، ممکن است در این زمان موفق نشوید. شما سرمایه‌گذاری‌های جدیدی را آغاز کرده‌اید، مردم ممکن است امروز به دنبال راهنمایی شما باشند.

تیر

کارت تاروت: کارت احمق

جولای، جان، شما احتمالا هیجان زده و انگیزه دارید تا به جلو بروید. این روز اشتیاق و جذابیت شما را افزایش می دهد. شما می خواهید با انرژی یک کودک از روز لذت ببرید، بدون اینکه مسئولیتی را بر عهده بگیرید. ایده های شما تنها در صورتی مورد قدردانی قرار خواهند گرفت که رویکرد جدی و تعهد به کار داشته باشید. شروع یک پروژه، شغل، شغل یا رابطه جدید نزدیک است.

مرداد

کارت تاروت: کارت پاپ بانو

مرداد ماهی ها، ضمیر ناخودآگاه شما مشغول تحقیق در مورد حقایقی است که می خواهید در مورد تعهدات خود بدانید، مسئولیت های شخصی را بر عهده می گیرید و کارهایی را که نیاز دارید در سطح احساسی و فیزیکی انجام دهید. وقت آن است که خونسرد و صبور باشید. مدیتیشن، یوگا و تمرینات تنفسی به شما کمک می کند تا به اهداف مورد نظر خود برسید. این روزها حتما استراحت کنید و به تغذیه خود توجه کنید.

شهریور

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

شهریور ماهی ها، وقتی مرحله جدیدی از زندگی خود را شروع می کنید، احساس راحتی می کنید. پایان یک مرحله، رابطه یا جنبه اصلی زندگی شما می تواند خبر از چیزی بسیار ارزشمندتر و مهمتر باشد. برای بستن یک در باید در دیگری را باز کنید، گذشته را پشت سر بگذارید و آماده پذیرش فرصت ها و امکانات جدید باشید. احساس آسیب یا افسردگی ممکن است هیچ مشکلی را در زندگی حل نکند.

مهر

کارت تاروت: کارت شوالیه جام ها

اکتبر عزیز، شما فرصتی دارید تا کاری را که واقعاً به دنبال آن هستید انجام دهید. این زمان خوبی برای بیان احساسات خود به شریک مورد علاقه خود است. می توانید زمانی را برای گذراندن وقت با هم در یک مکان زیبا اختصاص دهید. دعواهای عاطفی در خانواده شما وجود خواهد داشت. خبر خوب کارت ها این است که کسانی که به دنبال عشق هستند و می خواهند ازدواج کنند باید امیدوار باشند زیرا به زودی آرزوهایشان برآورده می شود.

آبان

کارت تاروت: کارت شعبده باز

آبان ماهی ها، شما امروز جذاب، باهوش و بسیار خوش صدا هستید. انرژی امروز برای انجام کارتان توسط مهارت های ارتباطی شما هدایت می شود. کسانی که در تجارت هستند نیازی به صبر کردن برای تحویل کالا و وسایل ندارند، توهمات و نیت خوب آنها در بازار راه طولانی را طی می کند. متقاعد کردن مشتریان به راحتی توسط فروشنده انجام می شود. در مسائل عشقی می توانید با جادوی کلام خود جایگاهی کسب کنید.

آذر

کارت تاروت: کارت برج

آذر ماهی ها، روز پر دردسری است یا می توانید آن را مشکل با خودتان بنامید. تصادف، جراحت یا رویداد دیگری که به شما آسیب روانی وارد کند ممکن است. بنابراین دقت در رانندگی و استفاده از وسایل برقی به نفع شما خواهد بود. پیشگیری بهتر از درمان است. قول واقعی بدهید؛ باور نکنید که قول هایی داده می شود که عمل نشود. همانطور که امروز است، صداقت و درستکاری شما در خطر است. خود را منضبط کن و می توانی از پس آن بر بیایی.

دی

کارت تاروت: شش فنجان

دی ماهی عزیز یکی دوستان قدیمی دوران کودکی شما ممکن است امروز با شما نوستالژیک شوند. یک شعله قدیمی نیز ممکن است به زندگی شما بازگردد و اشتیاق شما را شعله ور کند. امروز روز خوبی برای زنده کردن خاطراتتان است. ممکن است برخی از شما در صورت دور ماندن، قصد رفتن به شهر خود را داشته باشید. مالکیت اجدادی و منافع حاصل از آن محتمل است. امکان نامزدی، ازدواج و ساختن خانه وجود دارد.

بهمن

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

بهمن ماهی های عزیز، رفتار عجولانه شما امروز برای شما مفید خواهد بود. پروژه ها یا ایده هایی که می خواهید راه اندازی کنید باید در شکل خوبی باشند. اکنون با اراده و اراده خود می توانید به چیزی که به ظاهر دست نیافتنی می رسد دست یابید. انفجاری از جرقه خلاق به طور ناگهانی و غیر منتظره به سراغ شما می آید و شما را در مسیر یک دیدگاه خلاقانه جدید آغاز می کند. این شما را تشویق می کند تا خود و شخصیت خود را بیان کنید.

اسفند

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیرها

اسفند ماهی ها، وقتی نوبت به محافظت از دستاوردهای خود در زندگی می رسد، شما بی رحم هستید. اکنون زمان آن است که به شبکه سازی ادامه دهید و بفهمید که چه کسی و چه چیزی بیشترین سود را برای شما در ارزیابی موقعیت فعلی خود در زندگی خواهد داشت. در حال حاضر پیامدهای هر سرمایه گذاری یا تعهد جدیدی را در نظر بگیرید. در حین ملاقات با یکی نسبت به عزیزان خود طعنه آمیز نباشید. عجولانه تصمیم نگیرید؛ اگر آن را جدی بگیرید و عاقلانه بگیرید، زمان خوب است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا