اخبار روز

سازمان وظیفه عمومی اطلاعیه جدیدی صادر کرد

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای به کلیه مشمولانی که در این تاریخ آماده خدمت هستند اردیبهشت ماه وی ماه 1403 را برای اعزام لشگر نامید و از آنان خواست در تاریخ و ساعت در مکان ها و مراکزی که در معرفی نامه ذکر شده است حاضر شوند.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان خدمت در تاریخ مقرر. اردیبهشت ماه که در ماه 1403 دریافت کردند رجوع کنند یکی معرفی نامه شرکت کنندگان به مراکز آموزشی را از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس + 10) دریافت کرده و مطابق اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایید. این دسته از ذینفعان باید روز شنبه باشند اردیبهشت ماه در ماه 1403 مشمولان در زمان و مکان و مراکز اعلام شده در معرفی نامه مشمولان حضور یافته و برای مدت نیاز به خدمت اعزام شوند.

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه محیط بانان باید در روز عزیمت مننژیت و واکسن مضاعف را به همراه داشته باشند، آمده است: محیط بانان باید اصل مدارک از قبیل: از قبیل فرم آمادگی، فرم مرجع، فرم واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و همچنین مدارک شرایط خاص همراه باشد.

در این اطلاعیه آمده است: «عدم حضور در زمان و مکان مقرر غیبت تلقی می‌شود و با غیبت‌ها مطابق مواد ۱۰ و ۵۸ قانون خدمات کشوری رفتار می‌شود».

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا