اخبار ارز دیجیتال

721 میلیون دلار ارز دیجیتال ژاپن توسط هکرهای کره شمالی به سرقت رفت!!

در نتیجه اقدامات گروه های هکر کره شمالی از سال 2017 شاهد سرقت 721 ارز دیجیتال یک میلیون دلاری ما از ژاپن بودیم و این رقم معادل 30 درصد از این سرقت ها است.

گروه های هکر مرتبط با کره شمالی از سال 2017 موفق شده اند سرقت 721 ارز دیجیتال یک میلیون دلاری ژاپنی ها بخش بزرگی از ضررهای صنعت ارزهای دیجیتال شده اند.

سرقت 721 میلیون دلار ارز دیجیتال ژاپن توسط هکرهای کره شمالی

روزنامه اقتصادی نیکی با اشاره به تحلیل شرکت تحلیل بلاک چین انگلیسی «الیپتیک» گفت: این میزان معادل 30 درصد از کل این گونه زیان ها در جهان است.

سرقت 721 میلیون دلاری ارز دیجیتال

این گزارش در حالی منتشر شد که وزرای دارایی و بانک های مرکزی کشورهای G7 در روز شنبه هفته جاری در بیانیه ای اعلام کردند که از اقداماتی برای مقابله با تهدیدات فزاینده فعالیت های غیرقانونی توسط عوامل دولتی مانند سرقت دارایی های دیجیتال حمایت خواهند کرد. . بر اساس گزارش رویترز، Elliptic که تحقیقات را برای روزنامه Nikkei انجام داد، تخمین زد که کره شمالی در مجموع 2.3 میلیارد دلار ارز دیجیتال از شرکت‌ها را بین سال‌های 2017 تا 2022 به سرقت برده است.

نظر شما در مورد سرقت 721 میلیون دلار ارز دیجیتال هکرهای ژاپنی کره شمالی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا