اخبار روز

سرنشینان گمشده جنگل تیلار مازندران پیدا شدند

عباس آباد رئیس جمعیت هلال احمر گفت: سه نفر از مسافران تهرانی که عصر دیروز – پنجشنبه پس از ورود به جنگل تیلا کنار در منطقه سلمانشهر عباس مفقود شده بودند، امروز پس از ساعت ها جست و جو پیدا شدند.

مهدی محسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوانان حوالی ساعت 20 روز گذشته به دلیل ناآشنایی با مسیر و موقعیت منطقه در این منطقه جنگلی گم شدند که با تماس و اطلاع رسانی استانداری مازندران تایید شد. پایگاه خبری جمعیت هلال احمر. پس از مفقود شدن این افراد، موضوع جست و جو و یافتن این مفقودان در دستور کار قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در نهایت پس از بررسی دقیق منطقه و کسب اطلاع از مختصات مفقودی این افراد، عملیات جست و جو با کمک امدادگران، نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی برای یافتن این افراد انجام می شود. و در نهایت پس از 6 ساعت جستجو در نزدیکی آبشار جینگوم در جنگل تیلار پیدا شدند و این سه جوان بدون هیچ آسیبی به خانواده هایشان رها شدند.

عباس آباد با سه منطقه شهری شامل سلمانشهر، عباس آباد، کلار آباد و 49 منطقه روستایی در غرب مازندران واقع شده است. به دلیل مجاورت با ساحل، جنگل های هیرکانی و نقاط دیدنی زیبا، از دیرباز خاستگاه میلیون ها مسافر و گردشگر بوده است، به ویژه در ایام نوروز می گذرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا