اخبار روز سینما

سفر رضا عطاران به کاخ صدام حسین! / شباهت عجیب رضا عطاران به صدام

به گزارش پی ام آپ به نقل از همشهری، پدرام پورامیری در اولین فیلم مستقل خود به تهیه کنندگی مجتبی راشوند ظاهر می شود و رضا عطاران در این فیلم نقش مردی را بازی می کند: می خواهند نقشی را ایفا کند که به خاطر او جایگزین او می شود. شباهت به صدام!

در حالی که در ایران بعید به نظر می رسد کارگردانی بخواهد فیلمی درباره صدام بسازد، نویسنده فیلمنامه هایی چون پروانه ها شنا می کنند، یاغی و سندار حالا قصد دارد فیلمی به نام صدام بسازد. از دوربین

پدرام پورامیری در اولین فیلم مستقل خود به تهیه کنندگی مجتبی رشوند نقش مردی را بازی می کند که به دلیل شباهت صدام به او از او خواسته می شود که جانشین او شود.

آنچه در این فیلم به چشم می خورد، حضور پریناز ایزدیار است. البته مشخص نیست این بازیگر چه نقشی را بازی خواهد کرد. پورامیری پیش از این با حسین دوماری همکاری کرده بود.

«صدام» پر از طنز است چرا که رضا عطاران نیز در این فیلم حضور دارد و البته پریناز ایزدیار سابقه بازی در فیلم ها و سریال های طنز را ندارد و تنها به عنوان نقش دوم در فیلم «آقایان نیستند» ظاهر شد. اجازه ورود داده شد».

ایده ساخت فیلم «صدام» در ایران نه خنده دار بود و نه جدی و اولین بار است که انجام می شود. البته با وجود اینکه در سینمای جهان کمتر فیلم درباره «صدام» وجود دارد، فیلم های مختلفی درباره دیکتاتورهای بزرگ دیگر ساخته شده است.

با این حال سال گذشته اعلام شد که کارگردان سریال چرنوبیل فیلمی درباره زندگی صدام خواهد ساخت. یوهان رنک قرار بود فیلمی درباره صدام حسین به نام «زندانی در قصر» بسازد که بر اساس کتاب پرفروش ویل باردنورپر «زندانی در قصر: صدام حسین، گارد آمریکایی اش و بازمانده های تاریخ» نوشته شده بود. ناگفته» و داستان 12 سرباز آمریکایی را دنبال می کند که از صدام حسین در ماه های پایانی زندگی اش محافظت می کردند.

فیلمی به نام “شیطان بد” قبلا در سال 2011 فیلمبرداری شده بود. این فیلم بر اساس گفته های لطیف یحیی درباره ی فعالیت های او در دهه 80 و 90 به عنوان پسر ارشد صدام حسین، اودی حسین است. دومینیک کوپر در این فیلم نقش یحیی و اودی صدام حسین را بازی می کند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا