اخبار روز

«عجله ندارم» از تپسی حذف شد


به گزارش مانیبان، در آپدیت اخیر اپلیکیشن «تپسی» گزینه «عجله ندارم» حذف شد. با استفاده از این گزینه، کاربران می توانند تاکسی آنلاین را با قیمت پایین تری در حالی که بیشتر منتظر بمانند، دریافت کنند. تپسی اعلام کرده است که با حکم قضایی گزینه «عجله ندارم» را از اپلیکیشن خود حذف کرده است. پیش از این به دستور سازمان تعزیرات گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی حذف شده بود.

گزینه “عجله ندارم” دیماه 1402 به تپسی اضافه شد و با انتخاب آن 15 درصد از هزینه عادی سفر در انتظار پذیرش سفر کاهش یافت. گزینه «عجله دارم» به صورت آنلاین در اختیار کاربران این تاکسی قرار گرفت و تپسی اعلام کرد که «این گزینه در مدت کوتاهی پس از راه اندازی با استقبال خوبی مواجه شده است».

حال اداره روابط عمومی تپسی درباره دلیل حذف این گزینه گفته است: از ابتدای هفته جاری با حکم قضایی گزینه «عجله ندارم» از اپلیکیشن تپسی حذف شده است، به نظر می رسد با توجه به این موضوع با توجه به تمرکز رگولاتورها بر روی قیمت گذاری تاکسی آنلاین در ماه های اخیر، تمرکز این نهادها بر حذف گزینه هایی است که باعث تغییر قیمت می شوند.

در اسفند 1402 «احمد اسانلو» رئیس سازمان زندان های دولتی سرویس های اسنپ و تپسی را تهدید کرد که اگر گزینه «عجله دارم» را حذف نکنند، پرونده آنها تا صدور حکم تحت نظر خواهد بود. . . سازمان تعزیرات این قابلیت را نمونه ای از رزرو بیش از حد مجاز دانست و مقاومت تاکسی های اینترنتی در برابر این تهدید چندان دوام نیاورد.

تپسی در آن زمان در اطلاعیه ای اعلام کرد که پس از احضار میلاد منشی پور، مدیرعامل وقت این شرکت، گزینه «عجله دارم» را غیرفعال کرده است. البته تپسی برخلاف «اسنپ» که این گزینه را به طور کامل حذف کرده بود، باز هم برای مدتی گزینه «عجله دارم» را نشان می داد، اما وقتی آن را انتخاب می کنید، پیام «این گزینه توسط شما از محدوده شما حذف شده است. سفارش” ظاهر می شود. . سازمان تعزیرات حکومتی» برای کاربران ارسال شد.

در بیانیه منتشر شده توسط تپسی مبنی بر حذف «عجله دارم»، نسبت سفر با گزینه «عجله دارم» 10 درصد و نسبت سفر با «عجله ندارم» اعلام شده است. گزینه “عجله ندارم” گزینه “عجله ندارم” 20٪ از کل سفرها را شامل می شود و پذیرش “عجله ندارم” به عنوان “شواهد رویکرد تپسی در ارائه خدمات متنوع با توجه به موارد مختلف” تلقی می شود. نیازهای کاربران.”


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا