اخبار روز

فرجا اطلاعیه جدیدی درباره طرح عفاف و حجاب منتشر کرد

به گزارش مگتو، در اطلاعیه شماره سه نیروی انتظامی کشور در خصوص «طرح نور» (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از شنبه 25 فروردین در سال 1403 اکثر زنان در این مرز با نیروهای انتظامی و امنیتی تعامل، همکاری و همراهی داشتند. گزارش های میدانی و تحقیقات دقیق با استفاده از ابزارهای هوشمند نشان داده است که وضعیت عفاف و حجاب در کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مساعدتر است و این شرایط در روزها و هفته های آینده بهتر و مناسب تر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اجرای طرح نور با توجه به خواست عمومی جامعه و مسئولان اجرایی کشور و همچنین بر اساس وظایف محوله پلیس از جمله قانون ادامه خواهد یافت. ماموریت های امنیتی و انتظامی و همچنین برخی ناآرامی های رسانه ای ایجاد رسانه ها را به همراه داشت. این امر بر عزم پلیس در اجرای سناریوهای جعلی تأثیری ندارد. ناگفته نماند که پلیس عاری از خطا و خطا نیست و تخلفات و اقدامات احتمالی مأموران مجازات می شود. فضا و راهبرد کنونی فرجا در شرایط کنونی حفظ نظم و انضباط اجتماعی در قالبی مثبت و احتیاطی است و تنها با هنجارشکنانی که حریم و حرمت شهروندان ایرانی را نقض می کنند، با دقت و حساسیت عمل خواهد کرد.

در نهایت از افسران وظیفه شناس که با شجاعت و خویشتن داری توأم با اقتدار در انجام این ماموریت مهم تلاش می کنند تقدیر و تشکر می نماییم و از شما مردم فهمیده و مهربانی که همواره و پیوسته با پلیس در جهت ارتقای روحی و روانی و اجتماعی همکاری می کنید سپاسگزاریم. ایمنی جامعه و شما با هم هستید.

۴۷۴۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا