اخبار روز

فرمانده کل سپاه پیام و جزئیاتی را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مگتو، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا به شرح زیر است:

«برادر عزیز دکتر. پیمان جبلی

رئیس افتخاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام؛

عملیات «وعده صادقانه» نتیجه ملموس و باشکوه تحقق وعده های الهی در «پیروزی حق بر باطل» و رویدادی بزرگ برای ظهور و تثبیت اراده ملت ایران و «نیروهای نظامی ایران» است. کشور» در صحنه بین المللی و فروپاشی قدرت و بازدارندگی شیطانی. تار عنکبوت رژیم منحوس و وحشی صهیونیستی بود که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیور و همچنین امت اسلامی و حقوق خواهان و آزادی خواهان جهان است.

بی شک نقش «رسانه ملی» انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازگویی ابعاد و دیدگاه های شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی ملی و بین المللی به ویژه حمایت ملت ایران از حماسه آفرینی است. فرزندان رشید و شجاع در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح و نیز واکنش ها و بازتاب های بین المللی آنها قابل تحسین و شایسته تقدیر است.

بر خود وظیفه می دانم از زحمات علمی و هنری «رسانه ملی» به رهبری هوشمندانه این برادر عزیز در این صحنه بزرگ و پرقدرت تاریخی و همچنین همکاری و هم افزایی با «رسانه ملی» تقدیر و تشکر نمایم. عمومی». روابط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را» در این شرایط بحرانی. .

موفقیت روزافزون جنابعالی، معاونین، مدیران و اعضای ستاد محترم و مأموریت معتمد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سایه تولیت حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از تدابیر، فرامین و فرامین حکیمانه عالی ترین مرجع ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی از خداوند متعال (ظل الله العالی) خواهانیم

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا