اخبار روز سینما

ویدیو عجیب از حمید صفت با لباس تکاوری ؛ سریال جدید؟

حمید صفت یکی از خوانندگان معروف ایرانی در سبک رپ فارسی است که اخیراً ویدیویی عجیب از او در لباس تکاوری پخش شده و بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

«صفت» از جمله سلبریتی‌های است که اخیراً حواشی زیادی داشته و کاربران در فضای مجازی انتقادات تندی به او وارد کرده‌اند. این واکنش‌ها به دلیل حضور او در سریال هفت سر اژدها بود که در تلویزیون ایران پخش شد. حالا ویدیو جدیدی از «صفت» منتشر شده که گویی حضور او در یک مجموعه جدید را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حمید صفت در سریال جدیدش با لباس تکاوری

این ویدیو در شبکه 3 پخش شد و عنوان آن محل آموزش نیروهای مخفی نام داشت. مشخص نیست که این سریال جدید «حمید صفت» است یا صرفا حضورش در یک برنامه مستند را نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از حمید صفت با لباس تکاوری را مشاهده کنید:

همانطور که گفته شد، «صفت» مدتی قبل در سریال هفت سر اژدها به عنوان بازیگر حضور داشت. نکته جالب اینجاست که بازی او در یک سکانس مورد تمسخر رسانه‌ها و بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت. «صفت» در این سکانس از نگاه کاربران به قدری بد بازی کرد که با محمدرضا گلزار مقایسه شد و تا مدتی سوژه فضای مجازی بود. در ادامه می‌توانید ویدیو بازی عجیب «حمید صفت» را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «صفت» در تلویزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا