اخبار روز سینما

ببینید کی فکرش را می کرد محمدرضا هدایتی الان 50 ساله شود؟


به گزارش شمانیوز؛ محمدرضا هدایتی بازیگر، خواننده و صداپیشه کشورمان است. محمدرضا هدایتی متولد 24 است اردیبهشت ماه ماه سال 1352 در شهرستان چابهار است. پدر محمدرضا هدایتی بازنشسته نیروی انتظامی و مادرش خانه دار است. محمدرضا هدایتی پس از تماشای فیلم سناتور عاشق بازیگری شد و تئاتر را از مدرسه شروع کرد، سپس در کلاس های بازیگری در مرکز هنرهای نمایشی زاهدان شرکت کرد و در سال ۱۳۷۴ برای ادامه تحصیل به تهران مهاجرت کرد.

ازدواج و همسر محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی در سال ۱۳۷۴ در سن ۲۲ سالگی با همسرش لیدا انصاری ازدواج کرد. محمدرضا هدایتی و همسرش لیدا انصاری تنها یک پسر به نام هامون متولد 1382 دارند.

ساعد هدایتی و محمدرضا هدایتی بازیگرانی هستند که با نگاهی به کارنامه هنری آن ها می توان به تجربیات زیادی از همکاری با مهران مدیری پی برد. کار مشترک این دو بازیگر و شباهت خانواده های این دو بازیگر باعث شد این سوال در بین کاربران ایجاد شود که آیا ساعد هدایتی و محمدرضا هدایتی با هم فامیل هستند؟ باید بگوییم که محمدرضا هدایتی هیچ نسبت فامیلی با ساعد هدایتی ندارد و اهل سیستان و بلوچستان است اما ساعد هدایتی اهل رشت است و این فقط شباهت نام خانوادگی است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا