اخبار روز

ثبت نام ایران خودرو گسترش یافت / سایت مرجع


به گزارش مانیبان، در پی درخواست برخی متقاضیان خودروی پژو پارس که در فراخوان ایران خودرو ثبت نام کرده بودند، این شرکت خودروسازی تصمیم گرفت مدت پرداخت قرارداد ثبت نام کنندگان پژو پارس را تا سه روز دیگر تمدید کند. طبق اعلام رسمی ایران خودرو، با پایان یافتن مهلت ده روزه اولیه، فرصت سه روزه جدیدی برای دپوی پژو پارس در نظر گرفته شده است که تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش های منتشر شده، مشتریانی که در فراخوان خرید خودروهای پارس ایران خودرو شرکت کرده و جزو اولویت های فراخوان بودند، تا روز پنجشنبه سیزدهم ام. اردیبهشت ماه در این ماه فرصت دارید مبلغ قرارداد را برای خرید این محصول واریز کنید. شرکت ایران خودرو با ارسال پیامک به مشتریان مشمول این انصراف، تمدید مدت پرداخت را به اطلاع مشتریان خواهد رساند.

این تصمیم ایران خودرو با هدف ایجاد فرصت کافی برای مشتریان پارس فراخوان جهت اخذ و واریز وجه قرارداد گرفته شده است تا در این مدت اضافی، فرآیند خرید را تکمیل و به تعهدات مالی خود عمل کنند.

مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی https://www.ikco.ir/ انجام می شود، در صورتی که متقاضیان از طریق سایت دیگری پرداخت را انجام دهند، مسئولیت آن بر عهده شرکت ایران خودرو است. یک ماشین. این بخشنامه 4 اردیبهشت ماه فعال می شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا